Title Image

День народження Ашан 2015

About This Project

Завдання

– користуючись нагодою, залучити максимальну кількість клієнтів;
– інформувати покупців про наближення дня народження мережі гіпермаркетів «Ашан»;
– доносити відвідувачам як потенційним клієнтам інформацію про суттєві знижки, які пропонує тільки мережа гіпермаркетів «Ашан» з нагоди свого дня народження;
– налагодити постійний зацікавлений діалог з окремими цільовими групами покупців.

Рішення

Запропонована візуальна концепція виглядає простою і зрозумілою та чітко відповідає іміджу міжнародної компанії, добре стимулює клієнтів на регулярні покупки, дає змогу заощадити, користуючись знижками в період дії кампанії.
Рекламна кампанія тривала місяць і проводилася у два етапи. Під час першого здійснювалось активне інформування про акції з нагоди дня народження мережі гіпермаркетів «Ашан». Це сприяло залученню покупців та зростанню рівнів продажів. Другий етап рекламної кампанії розпочинався в момент зниження купівельної активності та викликав сплеск попиту на товари, що входили до переліку акційних.

Замовник

Ашан УкраЇна

Виконано

Концепт / Дизайн / Макетування

Date

August 16, 2015

Category

Реклама, Рекламні кампанії