Title Image

Концепт журналу МХП 2017

About This Project

Задача

МХП щорічно ухвалює рішення про оновлення корпоративного журналу. Настав час створювати новий дизайн!

Проблеми попередніх видань

  • Велика кількість тексту.
  • Нестача прямого контакту з керівництвом компанії.

Ми також запропонували збільшити кількість візуальних матеріалів, інфографіки та схем. У минулих випусках таке рішення було новим (приклад можна переглянути тут) та сподобалося читачам журналу.

Нове видання

Випуски журналу за 2017 рік включають більше інтерв’ю та цитат від керівництва МХП. Матеріали стали меншими та змістовними, а деякі текстові блоки замінені простими для розуміння схемами та інфографікою.
Візуальний стиль, вибраний у 2017 році, лаконічний та свіжий. Цей рік – новий виток успішного розвитку компанії. Ми вирішили показати це і в корпоративному журналі за допомогою простих, універсальних кольорів, класичного стилю та дизайну обкладинки. Так ми підкреслили стійкі лідерські позиції підприємства «Миронівський хлібопродукт» та його прагнення розвитку.

Замовник

Миронівський хлібопродукт

Виконано

Концепт / Дизайн

Date

Апрель 12, 2017

Category

Дизайн, Корпоративне видання