
Фірмовий стиль освітнього проєкту
About This Project
Задача
Група “Метінвест” спільно з громадською організацією “Центр “Розвиток КСВ” проводить низку активностей, спрямованих на популяризацію професії металурга та гірника серед підлітків. Освітня акція OPEN4TEENS є частиною всеукраїнського проєкту «Карта професій».
Завданням було розробити фірмовий стиль для цього заходу та втілити його в серії матеріалів, головними з яких є буклети «Твоє майбутнє у сфері металургії» та «Твоє майбутнє у сфері гірничої справи».
Рішення
Перед нашими дизайнерами стояло непросте завдання як максимально привернути увагу школярів та розкрити нюанси гірничо-металургійної справи перед непідготовленою аудиторією.
Ми намагалися максимально оживити інформацію, використовуючи велику кількість ілюстративного матеріалу, віддаючи перевагу наочній графічній подачі. Насамперед наситили візуальні матеріали персонажами, потім запропонували стилістичне поєднання flat-графіки та колажування. Для більшої взаємодії з користувачами в буклетах застосовувалась доповнена реальність, на базі AR-технології. Завдяки цьому нам вдалося досягти максимального ефекту сприйняття інформації.
Виконано
Фірмовий стиль
Замовник
Метінвест