Title Image
Фуд съемка Univest Creative
Реклама, Фуд-зйомка

Секрет успішної продуктової зйомки? Фудстиліст!

Страва дня - фудстайлінг! Ні, каламбурів більше в статті не буде, а ось корисної інформації постараємося вкласти більше. Стаття точно стане в пригоді менеджерам продуктових компаній, представникам ресторанного бізнесу і...

Read More
21 Травень
Брендинг, Фірмовий стиль

Динамічна айдентика: бренди стають людьми

Останні 10 років у світі айдентики - це вибухові зміни. Споживач швидко втомлюється від звичних "новинок", легко дивується, легко забуває. Бренди лізуть зі шкіри геть, щоб роздобути вашу увагу. Логічно,...

Read More
21 Травень
Інфографіка, Дизайн

Відеоінфографіка: один крок до ідеальної реклами

Відеоінфографіка - це спосіб зробити для свого продукту привабливу обгортку й успішно продати його. Розквіт digital-технологій - не дивно, що така манера подачі інформації завоювала величезну частку маркетингової сфери. У...

Read More
21 Травень
Дизайн, Презентація

Бізнес-презентації — стислий FAQ

Хто з вас починає несамовито сміятися при словах "бізнес-презентація"? Дивно, але багато менеджерів і маркетологів не до кінця усвідомлюють силу цього інструменту. Сьогодні ми знову вступаємо в епоху Просвітництва. Ми...

Read More
21 Травень
3D-візуализація, Дизайн упаковки

3D-візуалізація паковання: як припинити зливати бюджет

Якщо ви працюєте в продуктовій компанії та маєте справу з вибором паковання, ви знаєте, скільки коштів іде на підготовку продукту до продажу. Як це відбувається у вас? Дизайнер робить прототип, затверджує...

Read More
09 Травень
Инфографика создать
Інфографіка, Дизайн

Інфографіка як інструмент для бізнесу

Читати складно. Можливо, це через лінощі, і через те, що й вечорами ми займаємося чим завгодно, тільки не читанням. Можливо тому, що профдеформація змушує перегортати тексти по діагоналі, чіпляючи найважливіші факти,...

Read More
08 Травень
Дизайн, Реклама

Back to Basics: виготовлення POS-матеріалів для B2B та B2C

POS-матеріали – все ж таки нахабні хлопці. Вони підглядають за наївним покупцем, нашіптують йому рекламні слогани або кидаються з-за рогу і приголомшують його яскравим світлом. Втім, ці дідки втратили колишній...

Read More
24 Квітень
Презентація

Маркетинг-кіт: повний гайд з розробки

В автобіографії головного маркетолога компанії Ford є приголомшлива фраза: "Продавати потрібно не продукт, а історію". Саме для цього існує розробка маркетинг кіта. Ви розповідаєте про свої ключові відмінності, а не...

Read More
11 Вересень
Брендинг

Як розробити стратегію бренду?

Розробка стратегії бренду – один із найскладніших кроків у маркетинговому плануванні. Для стартаперів-початківцев саме цей пункт стає каменем спотикання. Насамперед через зміщення понять фірмового стилю та дизайну. Базові поняття Бренд-стратегія – довгостроковий...

Read More
11 Вересень
Брендинг, Гайдлайн, Фірмовий стиль

Айдентика для держустанови: як зробити з великого держпідприємства сучасний бренд

Не лукавитимемо, розробка фірмового стилю для державної установи — серйозний челендж для креативного агентства. Тут і більша відповідальність, і біль, і сльози дизайнерів. Адже одна річ — працювати з «молодими...

Read More
26 Серпень