Title Image

Секрет успішної продуктової зйомки? Фудстиліст!

Реклама, Фуд-зйомка

Страва дня – фудстайлінг! Ні, каламбурів більше в статті не буде, а ось корисної інформації постараємося вкласти більше. Стаття точно стане в пригоді менеджерам продуктових компаній, представникам ресторанного бізнесу і всім, хто має намір подорожче продати свій продукт. Буквально продукт.

Отже…

З фудстайлінгом ви напевно стикалися, розглядаючи добірки фото розрізаних супів, застиглих у польоті крапель, вихорів гілочок зелені зі шматочками інших інгредієнтів та іншого….

Фуд зйомка Univest Creative

А ось і наш розрізаний суп 🙂

Уявіть, що у вашого продукту з’явився особистий іміджмейкер, який просуває його кар’єрними сходами. Спочатку апгрейд зовнішності, потім вивчення вигідних ракурсів і оп! Ви вже на обкладинці глянцю.

Фуд зйомка Univest Creative

Кому потрібно звернутися до фудстилістів

Якщо ви продумуєте:

  • Дизайн паковання;
  • Рекламні матеріали бренду;
  • Меню (фотозйомку) ресторану, фастфуду або іншого закладу;
  • Відеозйомку продукту,

фудстиліст – ваш найкращий помічник. Якщо бос просить зробити фото котлет для пакування, тому що ви – щасливий володар останнього iPhone, викликайте швидку фудстилістичну допомогу. Фотограф або оператор додається в комплекті. Принаймні, в Univest Creative – так.

Фуд зйомка Univest Creative

Як проходить зйомка продуктів

Перша консультація з клієнтом. Для стиліста – це можливість отримати більше інформації про продукт. Для вас – шанс оцінити можливості та професіоналізм підрядника.

Постарайтеся викласти більше інформації про продукт, про майбутню фудзйомку, розкажіть про бренд. Вкажіть усі вимоги відразу. Фудстилісти можуть по-іншому уявити концепт зйомки та спочатку зрозуміти ваш задум невірно, а створення дизайну паковання піде під укіс.

Замовити дизайн паковання продукту

Після обговорення стиліст створює кілька концептів зйомки, з яких ви обираєте найточніший. Час збирати матеріали! Частину з них краще надати вам, частину дизайнер знайде самостійно.

Затвердіть дату фудзйомки. Ми рекомендуємо бути присутніми, спостерігати за ходом і вносити свої коментарі. Час роботи значно скорочується! Останній крок – ретуш знімків і надсилання клієнту. Фото готові – використовуйте їх на свій розсуд, для розробки дизайну паковання, для реклами їжі або для особистої гордості. До речі, дизайн паковання замовити можна на місці зйомки. Так, і таке буває! Приходьте потестувати до нас в офіс.

Замовити дизайн паковання продукту

Стиль зйомки

Стиль фудзйомки визначається:

  1. Ціновою категорією та аудиторією продукту. Повідайте цю (іноді секретну) інформацію стилісту, інакше дизайн паковання продукту або реклама не зіграє для вашого клієнта.
  2. Призначення зйомки (розміщення фото). Паковання, реклама, матеріали – різні речі. Рекламна фотографія змушує хотіти продукт, викликає бажання володіти ним. Для рекламної зйомки знадобляться яскраві, естетичні фото, які вкладаються в рамки концепту.

    Фото для паковання детальне, велике. Зверніть увагу, що в деяких країнах є стандарти для фотографії на паковання. Вони врятують ваших клієнтів від складання добірок “очікування-реальність”.
    Для торгових залів потрібне фото, що привертає увагу. Не надто деталізоване. Барвисте і помітне в інтер’єрі торгового залу.

    Замовити дизайн паковання продукту

Кодекс поводження зі стилістом

Як провести зйомку продукту успішно? Univest Creative склав чек-лист із п’яти пунктів – “отче наш” представника продуктової компанії.

  1. Бриф.
    Просто зробіть це, щоб позбавити себе і фудстиліста від непорозумінь.
  2. Референси.
    Налагодьте взаємозв’язок зі стилістом за допомогою прикладів зйомки, яка вам до душі.
  3. Матеріали.
    Потрібна фотозйомка для дизайну паковання? Надішліть паковання в розгорнутому вигляді. Стиліст складе її самостійно – так зручніше.

    Обговоріть із фудстилістом, чи обов’язково використовувати для зйомки саме ваш продукт. Якщо він наполягає на виборі іншого аналогічного, надайте йому дозвіл на це. Це не шкодить репутації вашого продукту. Довгі години зйомки та жар прожекторів впливають на зовнішній вигляд їжі, тож задля якості фото варто її замінити на менш натуральний або бутафорський двійник. Приміром, честь вершкового масла часто захищають спред або парафін.

    Замовити дизайн упаковки продукту

  4. Присутність.
    Зйомка – це живий звір. Контролюйте процес.
  5. Довіра. Розкладаєте суші на автентичних циновках у вільний час від роботи? Пізнали ази дизайну та фотозйомки? Вибачте за сумніви, але вони виправдані. Ви добре робите свою роботу, дозвольте стилісту робити те саме. Якщо він каже, що щось зробити не вийде, а щось можна виконати по-іншому, вносить виправдані коригування в процес, варто його вислухати.

Ось і все! Тепер ви мегаменеджер, який вміє керувати неслухняними стилістами. Насолоджуйтеся своїми повноваженнями та не забувайте, що в Univest Creative вже відібрали найпокірніших дизайнерів. Приходьте, щоб замовити дизайн паковання продуктів під ключ або отримати найгарячішу рекламу року!



Замовити послугу

Контакти потрібні для швидкого зв'язку з вами.

Ми не використовуємо ці дані для інших цілей.

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.