Title Image
Брендинг, Гайдлайн, Фірмовий стиль

Інструкція: фірмовий стиль ресторану та кафе

Фірмовий стиль ресторану – це запорука його успіху. За що ми любимо Starbucks? За їхній неповторний стиль. Саме завдяки потужному брендингу цієї мережі ви не зможете одразу назвати їх конкурентів....

Read More
24 Серпень
Дизайн упаковки

Упаковка кави: конструкція та дизайн

Упаковка – це зовнішня оболонка продукту. Це спосіб комунікації з покупцем на підсвідомому рівні. Вважається, що дизайн упаковки грає вирішальну роль при виборі потрібного товару. Це чудовий спосіб підкреслити переваги...

Read More
23 Серпень
Дизайн упаковки

Як вибрати етикетку для вин?

Згадайте, як востаннє ви вибирали пляшку вина. Можливо, шукали щось особливе для піжамної вечірки чи хотіли підібрати варіант для романтичної вечері. Що вами керувало під час пошуку «потрібної» пляшки? Найчастіше...

Read More
22 Серпень
Брендинг, Дизайн, Фірмовий стиль

Не стій на місці. Чому вашому бренду потрібен анімований логотип?

Motion Design була названа однією з ключових тенденцій останніх років. Анімовані елементи стали головною фішкою сучасного дизайну, а компанії все частіше стали інвестувати в розробку «лого, що рухаються». Що ж,...

Read More
30 Липень
Брендинг, Гайдлайн, Фірмовий стиль

Розробка айдентики та її вплив на запам’ятовуваність бренду

З насичення ринку представникам бізнесу доводиться постійно шукати нові важелі просування своїх товарів та послуг. Щоб бути конкурентоспроможною та прибутковою компанією, недостатньо виробляти якісний продукт. Навіть витрати на дорогу рекламу...

Read More
30 Липень
3D-візуализація, Дизайн упаковки

3D візуалізація та рендеринг паковання

Не секрет, що багато покупок здійснюються незаплановано, під впливом емоцій, що наринули. Одним із факторів, здатних спонукати подібний порив, є дизайн паковання. Візуальна краса, багатофункціональність та емоційність привертають увагу споживача,...

Read More
30 Липень
Дизайн, Дизайн упаковки

Грамотний дизайн-проєкт упаковки – важливий крок для залучення покупців.

Чим зацікавити потенційного покупця? Що робити, щоб він зробив правильний вибір на користь виробленого вашою компанією товару? Радимо використовувати один із найдієвіших важелів – упаковку. Саме вона має стати додатковою...

Read More
28 Липень
Брендинг, Гайдлайн, Фірмовий стиль

Як підібрати кольори для фірмового стилю

Грамотно підібрана палітра - один із найпотужніших брендингових інструментів. 84,7% споживачів стверджують, що саме колір спонукає їх купувати ті чи інші продукти. Тому до вибору фірмових відтінків слід поставитися серйозно...

Read More
28 Липень
Дизайн, Річний звіт

Дизайн річних звітів: тренди 2020

2020 року вже тут, а річний звіт, яку б недовгу долю йому не пророкували скептики, все ще залишається універсальним маркетинговим та бізнес-інструментом. Навпаки — уявлення про нього, як про скрупульозну...

Read More
28 Липень
Дизайн, Реклама

Рекламний віжуал: розробка, креатив, вартість

Розробка key visual для рекламної кампанії – непросте завдання. Більшість покупців у наші дні виносить вердикт блискавично. Не встигли ви викотити новий дизайн, як споживач уже визначився: чи заслуговує ця...

Read More
28 Липень