Title Image

Не стій на місці. Чому вашому бренду потрібен анімований логотип?

Брендинг, Дизайн, Фірмовий стиль

Motion Design була названа однією з ключових тенденцій останніх років. Анімовані елементи стали головною фішкою сучасного дизайну, а компанії все частіше стали інвестувати в розробку «лого, що рухаються». Що ж, розберемося, які переваги може принести анімований логотип бренду і де його можна застосувати.

Що таке анімований логотип?

Анімоване лого – це «логотип у дії». Він прийшов на заміну статичному, орієнтованому на друк графічному дизайну як спосіб виділитися і привернути розсіяну увагу споживачів..

Рівень анімації варіюється від пари рухів вперед-назад до короткого відео з несподіваною кінцівкою. При цьому більшість інструментів для створення такого лого знаходяться у відкритому доступі.

Навіщо бренду анімований логотип?

Попри те, що застосування анімованого лого за межами онлайн дуже обмежене, воно має безліч незаперечних переваг:

Приємне перше враження

Людям подобаються свіжі оригінальні ідеї, а «рухомі» логотипи ще не так поширені, щоб приїстись. Яскрава анімація інтригує, викликає інтерес і позитивні емоції, згодом створюючи у користувачів приємні асоціації з брендом.

Висока впізнаваність бренду

Експерти стверджують, що відеоконтент сприймається в рази краще за статичні зображення. До того ж деякі анімації можуть тривати до десяти секунд, що збільшує шанси на запам’ятовування, на відміну від швидкоплинного погляду на звичайну картинку..

Більш ефективний сторітелінг

Динамічний логотип може стати невіддільним елементом сторітелінгу. Адже анімація дозволяє закласти в нього набагато більше інформації, ніж статичне зображення.

Професіоналізм

Ваші клієнти можуть не бути експертами з маркетингу, але вони чудово розуміють, що таке тренди. Багато відомих брендів вже придбали анімовані версії логотипів, приєднавшись до клубу просунутих та прогресивних. Тому анімація логотипа сьогодні — це ще один спосіб заявити, що ваш бренд іде в ногу з інноваціями.

Де використати анімований логотип?

Анімація охоплює весь діджитал-простір і застосовується на різних платформах з різними цілями. Подивімось, що входить до цього списку:

Соцмережі

Facebook, Instagram, Twitter и Pinterest — головні майданчики для просування брендів у 2020 році. За допомогою їх легко поширювати анімовані лого у форматі відео або GIF-файлів.

Вебсайт

Анімований логотип не лише покращить зовнішній вигляд вашого сайту, а й підвищить його позицію у видачі Google. Механізми пошукової системи надають перевагу динамічному контенту, адже сторінки з анімацією швидше залучають і довше утримують аудиторію..

Презентації

Анімація добре розбавляє сухі презентації, пітчинги демонстрації продукту та ділові зустрічі. Ваш виступ краще запам’ятовується та оригінально виділяється на тлі інших спікерів..

Проморолики

Анімований логотип може стати заставкою або фінальним акордом вашої відеореклами..

Підсумок

Як ви бачите, анімоване лого – вкрай ефективний рекламний інструмент. Він створює образ прогресивного бренду, розширює можливості сторителлінгу та викликає приємні емоції в аудиторії. Існують десятки способів використовувати динамічнілоготипи. Одні роблять бренди більш впізнаваними, інші просто веселять користувачів. Пробуйте та шукайте той варіант, який підійде саме вам.



Замовити послугу

Контакти потрібні для швидкого зв'язку з вами.

Ми не використовуємо ці дані для інших цілей.

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.