Title Image

Розробка айдентики та її вплив на запам’ятовуваність бренду

Брендинг, Гайдлайн, Фірмовий стиль

З насичення ринку представникам бізнесу доводиться постійно шукати нові важелі просування своїх товарів та послуг. Щоб бути конкурентоспроможною та прибутковою компанією, недостатньо виробляти якісний продукт. Навіть витрати на дорогу рекламу не гарантують перемоги над конкурентами. Врятувати ситуацію допомагає розробка унікальної візуальної айдентики бренду, завдяки якій у споживачів формується позитивний відомий образ компанії.

Суть візуальної айдентики бренду

Айдентика – corporate ID або brand ID, є комплексом елементів, з яких створюється потрібний візуальний образ. Застосовуючи корпоративну ідентичність, вдається з першого погляду сформувати враження про компанію. Від створеного у свідомості споживача образу та сприйняття бізнесу залежить відношення покупця до бренду, довіра до нього, бажання скористатися послугою, купити товар.

Айдентика бренду практично не має меж свого застосування, вона може поширюватися на різні речі, предмети, способи комунікації. По суті, це певні ознаки, риси, особливості, завдяки яким споживач може безпомилково ідентифікувати бренд із візуальних, тактильних, кінестетичних або інших каналів сприйняття.

Основні елементи brand ID:

  • Форма. У складі айдентики бренду можуть бути будь-які фігури – геометричні, нестандартні. Вони стають основою для розробки логотипа, їх використовують у візуальній рекламі на будь-яких носіях — від кулькової ручки до білбордів. Вибираючи форми, розробники враховують характер та напрямок діяльності компанії. Суворість, чіткість – ознака консерватизму, кола – природність, доброзичливість.
  • Шрифт. Його завдання – спрощувати візуальне сприйняття, підвищувати унікальність бренду, сприяти створенню єдиної концепції образу. Він повинен перегукуватися з діяльністю, добре читатись за будь-яких умов. Якщо шрифтів кілька, вони повинні гармонійно поєднуватися.
  • Палітра кольорів. Це головна ознака айдентики, що при першому погляді на її носії запам’ятовується. Саме він викликає асоціацію, активно сприяє впізнаваності. Зазвичай використовують 1-2 основних кольори та кілька додаткових, які гармонійно поєднуються між собою.

Всі перераховані вище елементи прагнуть не тільки сформувати образ бренду, а й передати глядачеві (покупцеві) певну ідею. Зазвичай вона консистентно виражена у візуальних та вербальних константах бренду.

Різновиди та етапи corporate ID

Ефективність та механізм ідентифікації компанії з айдентики залежить від особливостей її базових елементів.

Найпопулярніші види візуальної айдентики:

  • Традиційна — класичний варіант для компаній, що володіють часткою ринку, зі сформованим асортиментом та усталеною аудиторією.
  • Динамічна – на першому місці колір та елементи стилю, чітких правил немає, можливі варіації логотипа.
  • Шрифтова – тут увага акцентується на символах, у поєднанні яких народжуються нові цікаві форми.

Також можлива розробка смислової айдентики, поліморфних логотипів, маскотів — персонажів, які уособлюють торгову марку..

Розробка айдентики передбачає послідовність кількох етапів:

  1. Ставиться глобальна ідея.
  2. Розробляється візуальний комплекс.
  3. Впроваджуються ідентифікатори – логотипи, слогани, фірмовий стиль, брендбук.

Якщо ви збираєтеся просувати свій бренд у Києві або по всій Україні, можете замовити айдентику бренду компанії Univest Creative. Тут на вас чекає креативний підхід до завдань, команда професіоналів, помірні ціни.



Замовити послугу

Контакти потрібні для швидкого зв'язку з вами.

Ми не використовуємо ці дані для інших цілей.

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.