3D візуалізація та рендеринг паковання
Не секрет, що багато покупок здійснюються незаплановано, під впливом емоцій, що наринули. Одним із факторів, здатних спонукати подібний порив, є дизайн паковання. Візуальна краса, багатофункціональність та емоційність привертають увагу споживача, мотивують його, викликають інтерес. Розробка та рендеринг паковання допомагає точно донести візуальну складову товару до покупця.
Цілі та завдання 3D-візуалізації
Поки товари заклично спокушають покупців з полиць магазинів, тривимірні дублери активно займаються їх просуванням. Картинки, зроблені в 3D, як правило, виходять ефектнішими та спокусливішими, ніж оригінали. І це цілком природно, враховуючи завдання, поставлені перед дизайнерами-візуалізаторами та рекламними агентствами.
Завдання промислових дизайнерів — створити гарне паковання, повз яку не пройде потенційний покупець, що особливо належить до цільової аудиторії. Поряд з естетичною красою, в пакованні сьогодні цінується екологічність, зручність, собівартість. А щоб естетика не затьмарила технічні вимоги, виробники при розробці паковання використовують технологію 3D-моделювання.
Коли проєкт паковання розроблено, можна розпочати розробку її конструктивних елементів для виробництва. Для цього використовуються програмні системи автоматизованого проєктування. (CAD):
- AutoCad;
- ArtPro;
- Artlantis та інші.
Створення візуалізації паковання робиться за допомогою 3D-редакторів:
- 3D Studio Max;
- Cinema 4D;
- Keyshot та інші.
Розробка дизайна паковання в 3D дозволить:
- досягти рекламної мети;
- збільшити обсяги продажу;
- оглянути виріб з усіх боків, оцінити його колір, графіку та інші особливості;
- сформувати повноцінний зоровий образ;
- внести зміни до процесу на будь-якому етапі до запуску проєкту — зробити це можна за лічені хвилини.
Якщо ви хочете побачити, як виглядає проєкт паковання до початку виробництва, рекомендуємо замовити 3D-рендерінг. Univest Creative — українська компанія, яка створює 3D-візуалізацію паковання професійно, технологічно, талановито і, що важливо, за цілком прийнятною ціною.
Область застосування 3D-рендерінгу паковання
3D-рендеринг дозволяє отримати зображення тривимірної моделі в “плоскому” варіанті. Завдяки послузі 3D-рендерингу замовник отримує високоякісні зображення, які можна сміливо використовувати для реклами продукції.
Процес 3D-візуалізації складається з наступних етапів:
- Створення полігональної моделі.
- Текстурування моделі – налаштування матеріалів паковання, ефектів, розміщення етикеток тощо.
- Налаштування освітлення, віртуальних камер, визначення ракурсів, фону, тіней.
- Процес рендерингу сцени, налаштування параметрів картинки та збереження всіх необхідних шарів зображення для подальшої обробки.
- Постобробка (за потреби): застосування графічних спецефектів, заміна фону, колажування, фотомонтаж тощо.
Предмети, представлені у тривимірному вигляді, мають дуже реалістичний вигляд. Маючи особливі програми та навички, 3D-дизайнери створюють об’єкти, що перевершують за привабливістю «початковий». За допомогою 3D-рендерів можна створити не лише покращену копію паковання/товару, але також і нереальні в природі речі, образи, сцени.
Ціна 3D-візуалізації незрівнянно менша, ніж вигоди від її розробки. Отримані моделі можна використовувати у різних сферах та з різними цілями.
Компанія Univest Creative пропонує тривимірну розробку дизайну та рендеринг паковання, створення реалістичних 3D-моделей та прототипів.