Грамотний дизайн-проєкт упаковки – важливий крок для залучення покупців.
Чим зацікавити потенційного покупця? Що робити, щоб він зробив правильний вибір на користь виробленого вашою компанією товару? Радимо використовувати один із найдієвіших важелів – упаковку. Саме вона має стати додатковою конкурентною перевагою товару, а також залучити, зацікавити та спонукати до покупки. Тому вимоги до розробки дизайну упаковки як ніколи високі. Сьогодні лише новачки у бізнесі можуть запитати: «Навіщо потрібна професійна розробка упаковки товару?». Досвідчених виробників хвилює зовсім інше питання – де знайти хороших фахівців з її розробки.
Цілі та завдання дизайн-проєкту упаковки
Щоб зрозуміти, наскільки важливим є зовнішнє оформлення товару, достатньо опинитися в ролі покупця. Вочевидь, що при виборі продукту візуальна складова грає ключову роль. Креативна ідея, втілена в зручній та красивій упаковці, суттєво підвищує шанси будь-якого товару піти з полиці швидше..
Перш ніж замовити виготовлення коробок або пакетів, подумайте, що ви хотіли б отримати в результаті, адже саме під конкретні цілі створюється початковий дизайн-проєкт упаковки.
При розробці концепції упаковки вирішуються такі завдання:
- Інформування покупців про бренд — «Я є! Зверни на мене увагу!»
- Виділення на фоні конкурентів – «Я відрізняюся від них! І не лише упаковкою!»
- Залучення цільової аудиторії – Я твій! Зроблений персонально для тебе!»
- Виклик емоцій – захоплення, здивування, задоволення, інші приємні почуття.
Від того, наскільки візуально вдала упаковка, інформативна, якісна, залежить враження споживача про бренд..
Замовляючи дизайн упаковки для лінійки продукції, будь-який виробник має одну кінцеву мету – представивши товар і сам бренд у найвигіднішому світлі, викликати у покупця негайне бажання придбати його.
Інструменти для створення дизайн-проєкту упаковки
Проєкт дизайну створюється із сукупності форм, матеріалів, кольорової гами, зображень. Щоб розробка була по-справжньому вдалою, необхідний професійний підхід до розв’язання задачі.
Креативна агенція Univest — саме те місце, де зробити дизайн упаковки та етикетки можна не лише якісно, а й за розумними цінами. Працюючи над проєктом, наші фахівці залучать не лише інструменти графічного дизайну, а й весь свій творчий потенціал.
Елементи оформлення під час створення дизайнерського проєкту:
- форма та розмір. Упаковка має бути екологічною, економічною, компактною;
- назва продукту – одна з центральних деталей дизайну;
- колірна палітра має гармонійно поєднуватися з гамою фірмового стилю компанії. Особливо актуально для тих, хто планує просувати кілька своїх продуктів в одній рекламній кампанії;
- ілюстрація на упаковці – інструмент, що надає великий простір творчості. Вона може використовуватися і на упаковках товарів люксового сегмента, і будь-яких пакувальних матеріалах для бюджетних продуктів. При цьому можуть бути застосовані різні стилі образотворчого мистецтва: графічний дизайн, ручний розпис а-ля «розмальовка», «дитячий» або етнічний малюнок, колаж тощо. Особливо ефектно виглядає ілюстрація, яка доповнює конструкцію та форму упаковки.
Матеріали для виготовлення упаковки
Сьогодні у тренді натуральність, а у пріоритеті екологічність. Штучна упаковка менш приваблива, проте обходиться набагато дешевше. Вибір за виробником – можна замовити дизайн з будь-якого матеріалу.
Найпопулярніші варіанти:
- гофрокартон – екологічний матеріал для коробок, досить міцний за помірною ціною;
- біорозкладні матеріали – потужна відповідь цивілізаційним викликам, покликаний врятувати планету від забруднення. Вони такі ж міцні, легкі, як пластик, а розкладаються в рази швидше;
- поліетилен – найпопулярніший пластик. Міцний, водостійкий, дешевий, ідеальний для упаковки одягу, текстилю;
- алюміній, скло – міцні, екологічні матеріали, що піддаються переробленню. Використовуються для фасування харчових продуктів, напоїв.
Цікаві дизайнерські заходи
Щоб бути щасливішим за конкурентів, творці дизайн-проєкту вдаються до неординарних рішень. Їхній пошук — завдання креативних розробників.
Приклади оригінальних дизайнерських заходів:
- повторне використання матеріалів;
- застосування рідко використовуваних та «незбитих» стилів в оформленні (мінімалізм, вінтаж, етнічні/культурні мотиви);
- оригінальна форма та розпакування.
Рекламна агенція Univest Creative створює авторські дизайн-проєкти упаковок для українських компаній та товаровиробників, виходячи з особливостей замовлення та вимог законодавства України щодо упаковки товару..