Title Image

Грамотний дизайн-проєкт упаковки – важливий крок для залучення покупців.

Дизайн, Дизайн упаковки

Чим зацікавити потенційного покупця? Що робити, щоб він зробив правильний вибір на користь виробленого вашою компанією товару? Радимо використовувати один із найдієвіших важелів – упаковку. Саме вона має стати додатковою конкурентною перевагою товару, а також залучити, зацікавити та спонукати до покупки. Тому вимоги до розробки дизайну упаковки як ніколи високі. Сьогодні лише новачки у бізнесі можуть запитати: «Навіщо потрібна професійна розробка упаковки товару?». Досвідчених виробників хвилює зовсім інше питання – де знайти хороших фахівців з її розробки.

Цілі та завдання дизайн-проєкту упаковки

Щоб зрозуміти, наскільки важливим є зовнішнє оформлення товару, достатньо опинитися в ролі покупця. Вочевидь, що при виборі продукту візуальна складова грає ключову роль. Креативна ідея, втілена в зручній та красивій упаковці, суттєво підвищує шанси будь-якого товару піти з полиці швидше..

Перш ніж замовити виготовлення коробок або пакетів, подумайте, що ви хотіли б отримати в результаті, адже саме під конкретні цілі створюється початковий дизайн-проєкт упаковки.

При розробці концепції упаковки вирішуються такі завдання:

  • Інформування покупців про бренд — «Я є! Зверни на мене увагу!»
  • Виділення на фоні конкурентів – «Я відрізняюся від них! І не лише упаковкою!»
  • Залучення цільової аудиторії – Я твій! Зроблений персонально для тебе!»
  • Виклик емоцій – захоплення, здивування, задоволення, інші приємні почуття.

Від того, наскільки візуально вдала упаковка, інформативна, якісна, залежить враження споживача про бренд..

Замовляючи дизайн упаковки для лінійки продукції, будь-який виробник має одну кінцеву мету – представивши товар і сам бренд у найвигіднішому світлі, викликати у покупця негайне бажання придбати його.

Інструменти для створення дизайн-проєкту упаковки

Проєкт дизайну створюється із сукупності форм, матеріалів, кольорової гами, зображень. Щоб розробка була по-справжньому вдалою, необхідний професійний підхід до розв’язання задачі.

Креативна агенція Univest — саме те місце, де зробити дизайн упаковки та етикетки можна не лише якісно, а й за розумними цінами. Працюючи над проєктом, наші фахівці залучать не лише інструменти графічного дизайну, а й весь свій творчий потенціал.

Елементи оформлення під час створення дизайнерського проєкту:

  • форма та розмір. Упаковка має бути екологічною, економічною, компактною;
  • назва продукту – одна з центральних деталей дизайну;
  • колірна палітра має гармонійно поєднуватися з гамою фірмового стилю компанії. Особливо актуально для тих, хто планує просувати кілька своїх продуктів в одній рекламній кампанії;
  • ілюстрація на упаковці – інструмент, що надає великий простір творчості. Вона може використовуватися і на упаковках товарів люксового сегмента, і будь-яких пакувальних матеріалах для бюджетних продуктів. При цьому можуть бути застосовані різні стилі образотворчого мистецтва: графічний дизайн, ручний розпис а-ля «розмальовка», «дитячий» або етнічний малюнок, колаж тощо. Особливо ефектно виглядає ілюстрація, яка доповнює конструкцію та форму упаковки.

Матеріали для виготовлення упаковки

Сьогодні у тренді натуральність, а у пріоритеті екологічність. Штучна упаковка менш приваблива, проте обходиться набагато дешевше. Вибір за виробником – можна замовити дизайн з будь-якого матеріалу.

Найпопулярніші варіанти:

  • гофрокартон – екологічний матеріал для коробок, досить міцний за помірною ціною;
  • біорозкладні матеріали – потужна відповідь цивілізаційним викликам, покликаний врятувати планету від забруднення. Вони такі ж міцні, легкі, як пластик, а розкладаються в рази швидше;
  • поліетилен – найпопулярніший пластик. Міцний, водостійкий, дешевий, ідеальний для упаковки одягу, текстилю;
  • алюміній, скло – міцні, екологічні матеріали, що піддаються переробленню. Використовуються для фасування харчових продуктів, напоїв.

Цікаві дизайнерські заходи

Щоб бути щасливішим за конкурентів, творці дизайн-проєкту вдаються до неординарних рішень. Їхній пошук — завдання креативних розробників.

Приклади оригінальних дизайнерських заходів:

  • повторне використання матеріалів;
  • застосування рідко використовуваних та «незбитих» стилів в оформленні (мінімалізм, вінтаж, етнічні/культурні мотиви);
  • оригінальна форма та розпакування.

Рекламна агенція Univest Creative створює авторські дизайн-проєкти упаковок для українських компаній та товаровиробників, виходячи з особливостей замовлення та вимог законодавства України щодо упаковки товару..



Замовити послугу

Контакти потрібні для швидкого зв'язку з вами.

Ми не використовуємо ці дані для інших цілей.

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.