Title Image

Інфографіка як інструмент для бізнесу

Інфографіка, Дизайн

Читати складно.

Можливо, це через лінощі, і через те, що й вечорами ми займаємося чим завгодно, тільки не читанням. Можливо тому, що профдеформація змушує перегортати тексти по діагоналі, чіпляючи найважливіші факти, цифри та іншу інформацію. А навичка швидкочитання взагалі не допомагає вдумливо та правильно читати.

І не річ у тому, що «ви, міленіалі!!», «тільки й сидите у своїх смартфонах», «многобуків» та інше за списком. Просто структура інформаційного поля змінюється, отже, і джерела інформації також. Жадібні до нових знань люди бізнесу ставлять у пріоритет інформацію, подану швидко і без зайвого лушпиння.

Через збільшення кількості таких людей зростає кількість візуальних способів подання інформації. Звичайно, серед них найбільш зручною для сприйняття є інфографіка.

(тут мають заграти фанфари)

Розробка інфографіки

Що таке інфографіка?

Інфографіка це спосіб подати складний шматок інформації візуально. Так можна прочитати за хвилини гігантський обсяг даних, легко зорієнтуватися у величезних числах, зрозуміти ієрархію між класами… Та що завгодно. Правильна інфографіка зробить зрозумілою будь-яку історію.

Розробка корисної інфографіки

Інфографіка для бізнесу

Як мінімум, варто переглянути свій підхід до презентацій. Як все це виглядало раніше? Величезні текстові потоки неясного змісту, які неможливо прочитати без величезних зусиль. А скільки разів вас просто неправильно зрозуміли, коли ви робили доповідь?

З бізнес-інфографікою все стає зрозумілим та переконливим. Крім цього, обсяг інформації, а отже, і часу, витраченого на доповідь, скорочується. У результаті, ви виглядаєте переконливо та професійно.

Та сама історія і з корпоративними звітами. Документи з цієї категорії не повинні бути складними для сприйняття і мати закарканий вигляд п’ятдесятирічної давності. Чи не простіше партнерам побачити переваги співпраці з вами, якщо дані не будуть закопані під тоннами букв?

Минулого року ми робили такий звіт для Миронівського хлібопродукту. Дивитись можна здесь.

Інфографіка онлайн

Інфографіка для просування онлайн

Візуальний контент простіше розповсюджувати у мережі. Значить, (якісна) інфографіка онлайн розійдеться у рази швидше за PDF. Якщо PDF взагалі хтось розглядає як вірусний контент, звичайно.

Користувачі, які заходять на сайт та знаходять потрібну інформацію у зручній подачі, вони… Підказати? Правильно залишаються на сайті. Виходить, створити інфографіку для онлайн-ресурсу варто нарощувати органічне охоплення. А це більш стабільний спосіб розкручування вебресурсу чи ком’юніті, ніж використання платних помічників..

Інфографіка для B2C

Якщо споживач не дізнався про свою вигоду в перші секунди, він уникне вас назавжди без драматизму і сліз. Інфографіка на упаковці – це ніби жуйка. Поки її не дочитаєш, відкласти упаковку не зможеш. Ось і прибуток.

Замовити презентацію

Інфографіка має чудовий вигляд і в друкованій, і в відеорекламі. Знову ж таки, це спосіб подати переваги товару швидко і без будь-яких текстових зволікань.

Чому треба замовити інфографіку в агенції…

А не клепати її самостійно all night long? Зараз я не проштовхуватиму вам наші послуги. Так, Univest Creative займається розробкою інфографіки для бізнесу, онлайн-сервісів та інших проєктів. Але це вже вам вирішувати, до кого звертатися по допомогу.

Що ви робите, коли вам потрібно створити інфографіку? Шукаєте спеціальні сервіси, прикрашаєте текст іконками, вставляєте на сайт і чекаєте коментарів про дизайнера. Рано радієте. Подібна інфографіка, шаблони, іконки та інші свистопляски не несуть смислового навантаження.

Розробити маркетинг-кит

Як робити інфографіку? Зателефонуйте фахівцям, заповніть бриф та займайтеся своєю роботою далі. Не слухайте боса, який намагається повісити створення інфографіки на плечі. Вартість розробки інфографіки цілком дозволяє керівнику поставити правильний контент у пріоритет.

Де хороша інфографіка, а де “дивіться, я вмію в дизайн”?

Хороша інфографіка – це інформація, одягнена графікою, а не навпаки. Щоб зрозуміти, наскільки у вас хороший матеріал, подумки заберіть текст з інфографіки.

  • Все залишається більш-менш зрозумілим? Гуд! Ви спокусливі та готові до підкорення вершин інфо-бізнесу.
  • Дані та сенс губляться? Це не інфографіка, а дикі танці дизайнера.

Створити інфографіку

Як створюється інфографіка?

Як працюють інші агенції, ми до кінця не впевнені. Краще поділимося інсайдерською інформацією.

  1. Зустріч із клієнтом.

    Перш ніж розпочати роботу, ми повинні зрозуміти, чого ви хочете. Важливі дані, побажання за стилем, вимоги до тексту – чим більше ви розповісте, тим краще.

  2. Збір інформації.

    Далі ми починаємо шукати та систематизувати інформацію, яку потрібно відобразити в інфографіці.

  3. Опрацювання макета.

    Дизайнери беруться до роботи. Після того, як вони опрацюють загальну візуальну концепцію, хлопці починають працювати над структурою інфографіки та її візуальним оздобленням. Це найбільш трудомісткий етап серед усього процесу.

  4. Підводимо підсумки.

    Команда збирається разом і перевіряє виконану роботу. Ми виправляємо недоліки і передаємо готову інфографіку клієнту.

  5. Що врахувати при розробці інфографіки (приклади додаються)?

    У клієнта мало часу

    Інфографіка тому й вийшла в тренди інформаційного світу, бо вона може максимально стисло подати будь-який масив даних. Головне – правильно використовувати цю перевагу.

    Прикладом такої інфографіки стане робота Randall Munroe про температурні зміни на Землі. Мінімум тексту, максимально зрозуміло, а гуморні плюшки особливо радують.

    Розробка інфографіки

    Або цікаво, або помри

    Ніхто і ніколи не забороняє користуватися креативом. Інтерактивні елементи, незвичайний дизайн, анімаційні ефекти та інші (доречні!) речі – це здорово. Коли вся робота кладеться на жертовний вівтар богу дизайну – не добре.

    Приклад статті, в якій блискучий дизайн інфографіки пішов на користь читабельності, можна знайти на Washington Post.

    Розуміння з першого погляду

    Складна структура вбиває читабельність, а отже, і корисність інфографіки. Як на цій картинці про історію Інтернету, де накопичення даних і об’ємна легенда не дають можливості розібратися в темі. Перегортаємо.

    Інфографіка приклади

    Всі пропорції потрібні

    Якщо в інфографіці йдеться про пропорційність або обсяги, гранично важливо витримати їхню відповідність. Так зробив Ben Casselman в інфографіку про смерті від вогнепальної зброї.

    Висновки

    Тепер ми спокійні. Про інфографіку ви знаєте трохи більше. Ви більше не будете відвідувати злачні сервіси онлайн-інфографіки, правда?

    Мало того, що читати не вмію, так ще й наївна.

    Одним словом, не страждайте хронічною втратою часу і ратуйте за якість своєї роботи. Приходите в Univest Creative.



Замовити послугу

Контакти потрібні для швидкого зв'язку з вами.

Ми не використовуємо ці дані для інших цілей.

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.