Title Image

3D-візуалізація паковання: як припинити зливати бюджет

3D-візуализація, Дизайн упаковки

Якщо ви працюєте в продуктовій компанії та маєте справу з вибором паковання, ви знаєте, скільки коштів іде на підготовку продукту до продажу.

Як це відбувається у вас? Дизайнер робить прототип, затверджує кожну деталь і вносить правки в розгортку, знову робить прототип, отримує нові правки, новий прототип, нові правки. Усі задоволені. Напевно.

От би дивитися на паковання, але не друкувати її… Це б прискорило процес? Замість пів року підготовки пакування до виходу на полиці ви можете отримати бажане за 2-4 тижні.

Що таке 3D-моделювання паковання?

За допомогою спеціального софту дизайнер-конструктор створює модель паковання та її розгортку. У результаті ви можете подивитися на товар в пакованні в об’ємі.

Навіщо це потрібно?

Щоб позбутися страждань під час випуску продукту у світ. Це просто – замовляєте візуалізацію, отримуєте реалістичну модель, дивитеся на недоліки, виправляєте їх. Усе.

Якщо ваше паковання стандартизоване.

Візуалізація врятує вас від багатьох проблемних місць під час випуску продукту. Ви зможете віртуально протестувати паковання, переглянути, як на її поверхню накладається дизайн, перевірити замок/кришку, поставити її на полицю.

Якщо ви готуєте лімітовану серію.

Ви вирішили економити на розробці продукту та його пакованні, але проявити креативне рішення на всю силу? Так економте правильно. Навіщо спускати гроші та робочі години на розробку прототипів, якщо можна вкластися в набагато меншу суму і зменшити часові витрати?

Якщо ми вас все ще не переконали.

Зображення 3D-моделі паковання можна використовувати в рекламних кампаніях. Це зручно, адже ви можете запустити рекламу і не друкувати для неї прототип. Ці матеріали підійдуть для:

  • друкованих зображень;
  • POS-матеріалів;
  • розміщення на сайті;
  • іншого digital-просування.

3D-модель паковання

Переваги 3D-моделювання паковання

Не тільки для економії грошей, а й часу боги візуалізації прийшли на наші грішні землі. Тут усе зрозуміло. Правки вносяться одразу і на місці, без труднощів із передруком прототипу.

Окрім вже сказаного, ви зможете:

  • поліпшити способи доставки продукту до місця продажу;
  • передбачити ушкодження товару.

Модель паковання

Із чого почати?

З вибору софта. Усе залежить від того, наскільки складне паковання ви маєте намір створити. Якщо потрібна реалістична 3D-модель паковання унікальної форми або (навіть) фото на полиці супермаркету, вам знадобиться професійна програма для створення паковання.

По суті, під створення моделі паковання заточено всього кілька програм, серед яких Esko Studio. Скільки б ви не плакали над вартістю повного пакета, тільки він дасть можливість:

  • Візуалізувати паковання складних і унікальних форм;
  • Отримати повну розгортку;
  • Накласти матеріали чи дизайн на поверхню;
  • Крутити коробку/пляшку, скільки заманеться;
  • Зробити візуалізацію у форматі відео (AVI);
  • Відправити паковання відразу на плоттер.

Інші програми не мають достатнього функціонала для повноцінної візуалізації.

3d-модель паковання

Створення дизайну паковання

Процес-то ми обговорили, а з чого почати розробку і створення паковання, все ще не зрозуміло.

  1. Концепт.

    Паковання повинне підкреслювати переваги продукту, інформувати покупця, захищати товар від пошкоджень і вписуватися в бюджет. У кожному з перерахованих пунктів можуть виникнути питання. Що краще збереже продукт: дерев’яний бокс чи металевий? Який тон паперу краще відтінить каліграфію? Один клік – і ви можете обрати найкращий варіант моделі паковання.

  2. Конструктив.

    Продумайте форму, яка ідеально підходить продукції. Пончикам – пончиково, а пиву – пивово. Не варто обертати вафлі плівкою, а тверде мило запихати в дой-пак. І не бійтеся виділятися – нестандартна конструкція відокремить ваш товар від місива конкурентів. Раніше складна форма паковання вимагало великої кількості тестів і прототипів. Тепер шляхи у світ нагород за найкращий дизайн паковання відкриті.

Моделювання паковання

  1. Дизайн.

    Тут про розробку дизайн паковання говорити багато не буду. Читайте нашу стіну сліз на Facebook, ми постійно ділимося новинами та порадами. А зараз…

простий чек-лист. На що звернути увагу під час перегляду паковання на екрані.

  • Переконайтеся, що всі написи читаються і читаються добре. Те саме стосується логотипа.
  • Перевірте, який вигляд вона має на полиці. Благо, Esko дає змогу поставити ваше паковання на полицю супермаркету і навіть вашого (!), а також нагромадити багато-багато таких на палету.
  • Наскільки простір на пакованні гармонійний? Багато складних елементів? Прибирайте. Можливо, накопичення квітчастих і різнопланових частинок зіграє проти вас. Якщо ви, звісно, не пиво для рейв-підлітків випускаєте.

Некролог по прототипах

Добре, якщо у вас є дизайнер у штаті. Чудово, якщо він робить правильне паковання. Практично нереально, якщо він ще й володіє Esko і може зробити хорошу візуалізацію.

Визуалізація паковання

А знаєте, хто може? Наші розумники Сергій і Дмитро, які візуалізують-візуалізують та ніяк не вивізуалізують. Усі вас чекають, бідолахи. Вони й конструктив, і дизайн із радістю вам зроблять.

Не вганяйте дизайнерів у депресію – зателефонуйте нам. Ми з радістю вам розповімо більше.



Замовити послугу

Контакти потрібні для швидкого зв'язку з вами.

Ми не використовуємо ці дані для інших цілей.

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.