Title Image

Стильна весна 2017 з METRO C&C

About This Project

Дивімося правді у вічі. Свята – це жах.
Ми бігаємо по магазинах, бутіках та супермаркетах у пошуках правильного презенту, в останні години вибираючи щось посереднє та засмучуючи близьку людину.
Добре, що на варті свята стоїть METRO! Нещодавно вони знову прийшли до Univest Creative, щоб зробити каталог подарунків до весняних свят.

Про весну!

Близькість Дня всіх закоханих та Восьмого березня привела METRO до питання. Як підвищити продажі у святкові дні? Для цього чудово підходить торговий каталог.

Про рішення

Як зробити торговельний каталог цікавим для покупця? По-перше, зробити його схожим на глянсовий журнал. Щільна обкладинка, ніжне колірне рішення, милі ілюстрації – все це привертає увагу.
По-друге, клієнти полюбляють конкретну інформацію. З цієї причини багато рекламних матеріалів просто ігноруються. У весняному каталозі METRO ми додали:

  • Поради стиліста з упаковки подарунків;
  • Святкові рецепти;
  • Коментарі сомельє;
  • Поради щодо вибору косметики та одягу.

Про результат

Клієнти METRO побачили не просто перелік цін на товари, а способи ними скористатися. Зі свіжої риби може вийти чудова вечеря, з набору косметики – березневий подарунок для дівчини, і так далі. Як і очікувалося, зростання продажів не змусило на себе чекати.

Замовник

METRO C&C

Виконано

Концепт / Дизайн / Фотозйомка

Category

Дизайн, Каталог