
Кампанія Chai Spice
About This Project
Наш постійний клієнт Ahmad Tea London випустив новий продукт – Chai Spice. Це східний пряний чай з корицею, гвоздикою, імбиром та кардамоном. Ми створили для чаю рекламну кампанію, яка підкреслила його індійське походження та відмінний смак.
Наше завдання – рекламна кампанія для запуску Chai Spice на світових ринках (SMM, друкована та онлайн-реклама).
Наша аудиторія – любителі чаю від 21 до 50 років, які стежать за своїм харчуванням, обирають найкращі продукти та хочуть куштувати нові смаки та страви.
Перший крок – вибір концепту. Ми розробили 4 ідеї, з яких клієнт вибрав сюжет про фестиваль Холі. Це народне індійське свято, відомий елемент якого – ігри з кольоровим порошком.
Наш концепт будувався на зв’язку яскравих емоцій свята та смаку чаю. Це вибух смаку в чашці, він додає фарб у звичайний день.
Віжуал підтримав слоган Bring the Zing – “додай родзинку”.
Так виглядав затверджений Key Visual кампанії:
Замовник
AHMAD
Виконано
Дизайн