Title Image

Рестайлінг Нафтогаз

About This Project

«Ми єдині»: рестайлінг для «Нафтогаз України»

«Нафтогаз України» (НАК) — провідне держпідприємство паливно-енергетичного комплексу країни зі складною організаційною структурою. У кожної організації своя політика, цілі, завдання та айдентика. Оскільки потрібно було об’єднати всі підрозділи та створити цілісний візуальний образ НАК, агенція Univest Creative запропонувала провести комплексний рестайлінг.

Задача

Спочатку стояло завдання розробити лише «проміжний брендбук» для внутрішнього користування, оскільки повноцінний ребрендинг було заплановано на 2019 рік. Проте команда Univest Creative пішла далі та запропонувала повністю оновити стиль «Нафтогаз України».

Мета: об’єднати численні підприємства у цілісний бренд та створити єдиний візуальний образ.

Етапи

Робота з логотипом
Логотип НАК — це нафта і газ, що схожі на східний символ інь-ян. Дизайнери не змінювали його концепцію, а лише освіжили зовнішній вигляд фірмового знака: змінили відстань між елементами, додали градієнти та обсяг. Було розглянуто кілька варіантів логотипа:

Бренд-дизайн
Наступним етапом стала робота над системою бренд-дизайну: шрифтом, патерном, колірними кодуваннями, графічними елементами та фотостилем. Хотілося, щоб айдентика компанії залишалася суворою, але при цьому містила гнучкі елементи, які легко було б використовувати на абсолютно різних носіях — і в документації, і у внутрішній інфографіці, і в презентаціях. Так було створено ключовий патерн, який можна інтерпретувати по-різному: як розгалужену газотранспортну систему, трубопровід, гіллясте дерево чи структуру великої компанії.

Усього було розроблено два концепти:


Переваги

  • жодних кардинальних змін — позиціювання НАК залишилося незмінним;
  • логотип компанії виглядає актуальним, але не втрачає впізнаваності;
  • бренд став монолітнішим: структурні підрозділи «Нафтогазу» як «Укргазвидобування», «Укртрансгаз», «Укртранснафта» та інші тепер об’єднані одним фірмовим стилем..



Гайдлайн та комунікація
Далі потрібно було розробити гайдлайн — посібник із використання та правильного розміщення логотипа — і продумати основи візуальної комунікації.

Підсумок

Візуальний образ важливий як для споживача, але й самої компанії. Оновивши зовнішній вигляд «Нафтогазу», Univest Creative вдалося вперше за 27 років існування підприємства створити міцну основу для цілісного бренду. НАК вже почав активно впроваджувати нову айдентику — випущено фірмовий календар компанії, у планах оновити сайт. Загалом процес рестайлінгу займе понад рік.

Замовник

Нафтогаз

Виконано

Бренд-дизайн

Category

Розробка айдентики, Фірмовий стиль