
3D-візуалізація
Новий вимір вашого бізнесу
Приклади наших робіт:
Що таке 3D-візуалізація?
Дизайн кардинально змінився завдяки технічному прогресу. 3D-графіка з’являється у кожній сфері нашого життя. Ми бачимо її на екранах телевізорів і рекламних плакатах, на сторінках журналів і вітринах магазинів, на вебсторінках і в соціальних мережах. Ми більше не відчуваємо різниці між професійною фотографією та 3D-графікою.
3D-візуалізація – це комплекс технічних засобів та інструментів, необхідних для створення об’ємних об’єктів у тривимірному просторі.
Ми пропонуємо послугу предметної візуалізації – це створення 3D-моделей, налаштування матеріалів об’єкта, віртуального оточення, освітлення та ракурсів зйомки. Все, що знаходиться в межах віртуальної камери, за допомогою процесу рендерингу перетворюється на ефектне статичне зображення. Якщо просто – ми створюємо фотореалістичне зображення вашого об’єкта на замовлення, навіть якщо цього об’єкта не існує в природі.
Створення 3D-візуалізації з Univest Creative:

Якісна та реалістична графіка

Технічність та увага до деталей

Приваблива вартість

Гнучкість та індивідуальний підхід
Де застосовується 3D-візуалізація?
3D-візуалізація замінює зйомку живцем там, де знімати невигідно, надмірно та просто неможливо. Візуалізація дозволяє отримати зображення товару до його промислового виробництва і вже заздалегідь готувати рекламні та промоматеріали, використовуючи ідеальні фотореалістичні композиції. До того ж, можна отримати предметні візуалізації з прозорим фоном та будь-яким необхідним ракурсом у правильному масштабному співвідношенні, які чудово впишуться у майбутні рекламні макети та каталоги.
3D-візуалізація необхідна вам, якщо потрібно оцінити концепт майбутнього виробу всередині вашої команди або фокус-групи. Це дозволить виявити переваги та недоліки різних варіантів продукту, а також виявити можливі помилки ще на тому етапі, коли їх можна досить легко виправити.

Вам безперечно потрібна
3D-візуалізація якщо:
- ви створюєте новий продукт або упаковку і необхідно візуально оцінити концепцію;
- необхідні зображення для промоматеріалів, реклами;
- необхідно візуалізувати композицію, яку неможливо втілити традиційними засобами фотозйомки;
- потрібні «3D-фотографії» вашого продукту (що обертаються на 360 °);
- потрібні ідеї та візуалізації оформлення простору, рекламних стендів, поличкових дисплеїв, торгових відділів та обладнання, малих архітектурних форм, меблів, екстер’єрів, вхідних груп, вивісок тощо;
- необхідно показати об’єкт привабливішим, ніж він є насправді, наголосивши на всіх його перевагах;
- потрібні об’ємні графічні елементи дизайну, мокапи;
Вихідні матеріали для 3D-візуалізації об’єктів
Для якісної 3D візуалізації об’єкта необхідні будь-які матеріали, які дозволяють зрозуміти тривимірну форму об’єкта. Це можуть бути робочі плани та креслення, малюнки, ескізи, фотографії цільового об’єкта з різних ракурсів, нарешті сам об’єкт, якщо він існує. А також інформація про матеріали, деталі та інші особливості предмета візуалізації, бажані композиції об’єктів та ракурси.
Етапи виконання роботи:






- Моделювання геометрії 3D-об’єкта
- Створення сцени оточення навколо об’єкту
- Текстурування та налаштування матеріалів
- Налаштування освітлення, камер та ефектів
- 3D-рендерінг
- Постпродакшн, фотомонтаж