Ребрендинг Univest
About This Project
Ідея
Всі бренди компанії протягом довгих років розвивалися самостійно, майже не координуючись один з одним, пропонуючи ринку суміжні послуги. Іноді клієнт не розумів, який саме з «Юнівестів» виконує замовлення.Головна ідея ребрендингу – концептуально зібрати всі напрямки діяльності холдингу в один цикл рекламного обслуговування клієнтів, розробити, окрім персональних стратегій підрозділів, загальну маркетингову стратегію, а також сформувати загальний простір «Юнівест», що працює на ринку за єдиними стандартами, розробити всі необхідні атрибути, починаючи з позиціювання і закінчуючи візуальним образом.
Реалізація
Логотипи усіх підрозділів підпорядковуються одній графічній схемі, головна роль відведена слову Univest, а другорядна – назві напрямку. Ми спростили логотипи, прибравши знаки, зберегли спадкоємність, взявши за основу схожість написання. Загалом усі елементи бренду виглядають сучасно і лаконічно, добре запам’ятовуються і чітко показують зміст.Виконано
Ребрендінг
Замовник
UNIVEST
Date
September 07, 2016