fbpx
Ребрендинг Univest | Univest Creative - разработка фирменного стиля и логотипа, дизайн упаковки, дизайн рекламы
2567
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-2567,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-3.3,qode-theme-ver-3.10,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive
 

Ребрендинг Univest

Опис проекту

Ідея

Всі бренди компанії протягом довгих років розвивалися самостійно, майже не координуючись один з одним, пропонуючи ринку суміжні послуги. Іноді клієнт не розумів, який саме з «Юнівестів» виконує замовлення.
Головна ідея ребрендингу – концептуально зібрати всі напрямки діяльності холдингу в один цикл рекламного обслуговування клієнтів, розробити, окрім персональних стратегій підрозділів, загальну маркетингову стратегію, а також сформувати загальний простір «Юнівест», що працює на ринку за єдиними стандартами, розробити всі необхідні атрибути, починаючи з позиціонування і закінчуючи візуальним образом.

 

Реалізація

Логотипи усіх підрозділів підпорядковуються одній графічній схемі, головна роль відведена слову Univest, а другорядна – назві напрямку. Ми спростили логотипи, прибравши знаки, зберегли спадкоємність, взявши за основу схожість написання. Загалом усі елементи бренду виглядають сучасно і лаконічно, добре запам’ятовуються і чітко відображають зміст.

Виконано

Ребрендінг

Замовник

UNIVEST

Категорія

Розробка айдентики, Фірмовий стиль