Title Image

Ребрендинг Univest

About This Project

Ідея

Всі бренди компанії протягом довгих років розвивалися самостійно, майже не координуючись один з одним, пропонуючи ринку суміжні послуги. Іноді клієнт не розумів, який саме з «Юнівестів» виконує замовлення.
Головна ідея ребрендингу – концептуально зібрати всі напрямки діяльності холдингу в один цикл рекламного обслуговування клієнтів, розробити, окрім персональних стратегій підрозділів, загальну маркетингову стратегію, а також сформувати загальний простір «Юнівест», що працює на ринку за єдиними стандартами, розробити всі необхідні атрибути, починаючи з позиціювання і закінчуючи візуальним образом.

Реалізація

Логотипи усіх підрозділів підпорядковуються одній графічній схемі, головна роль відведена слову Univest, а другорядна – назві напрямку. Ми спростили логотипи, прибравши знаки, зберегли спадкоємність, взявши за основу схожість написання. Загалом усі елементи бренду виглядають сучасно і лаконічно, добре запам’ятовуються і чітко показують зміст.

Виконано

Ребрендінг

Замовник

UNIVEST

Date

September 07, 2016

Category

Розробка айдентики, Фірмовий стиль