Title Image

Реконструкція відділів меблів Ашан

Опис проекту

Проблема

Мережа гіпермаркетів «Ашан» упродовж останніх років аж ніяк не асоціювалася з меблями, хоча насправді завжди пропонувала своїм клієнтам надзвичайно широкий їх асортимент. Ще гіршими були справи у відділі підлогового покриття, адже більшість покупців навіть не мала уявлення про його існування. Про яку ефективність роботи могло йтися в такому разі?
Для поліпшення ситуації керівництво прийняло рішення кардинально змінити підхід до організації цього структурного підрозділу, починаючи з асортименту товарів і закінчуючи оформленням.

Рішення

У рамках реконструкції були розроблені та впроваджені принципово нові, вдосконалені технології, серед яких:
– інтуїтивно зрозуміла схема зонування – розміщення груп товарів;
– упорядкування товарів за допомогою мобільних перегородок;
– сучасна система навігації;
– додаткове освітлення;
– чіткий поділ відділу на виставкову частину і алею стоку;
– цінники з розширеною інформацією про товар;
– професійний помічник-консультант у відділі;
– можливість вибору і замовлення товару, який не представлений у магазині.

Замовник

Ашан УкраЇна

Виконано

Концепт / Дизайн

Дата

September 08, 2015

Категорія