fbpx
День народження Ашан 2015 | Univest Creative - разработка фирменного стиля и логотипа, дизайн упаковки, дизайн рекламы
1704
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-1704,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-3.3,qode-theme-ver-3.10,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive
 

День народження Ашан 2015

Опис проекту

Завдання

– користуючись нагодою, залучити максимальну кількість клієнтів;
– інформувати покупців про наближення дня народження мережі гіпермаркетів «Ашан»;
– доносити відвідувачам як потенційним клієнтам інформацію про суттєві знижки, які пропонує тільки мережа гіпермаркетів «Ашан» з нагоди свого дня народження;
– налагодити постійний зацікавлений діалог із окремими цільовими групами покупців.

 

Рішення

Запропонована візуальна концепція виглядає простою і зрозумілою та чітко відповідає іміджу міжнародної компанії, добре стимулює клієнтів на регулярні покупки, дає змогу заощадити, користуючись знижками в період дії кампанії.
Рекламна кампанія тривала місяць і проводилася в два етапи. Під час першого здійснювалось активне інформування про акції з нагоди дня народження мережі гіпермаркетів «Ашан». Це сприяло залученню покупців та зростанню рівнів продажів. Другий етап рекламної кампанії розпочинався в момент зниження купівельної активності і викликав сплеск попиту на товари, що входили до переліку акційних.

Замовник

Ашан УкраЇна

Виконано

Концепт / Дизайн / Макетування

Категорія

Реклама, Рекламні кампанії