
День народження Ашан 2015
About This Project
Завдання
– користуючись нагодою, залучити максимальну кількість клієнтів;– інформувати покупців про наближення дня народження мережі гіпермаркетів «Ашан»;
– доносити відвідувачам як потенційним клієнтам інформацію про суттєві знижки, які пропонує тільки мережа гіпермаркетів «Ашан» з нагоди свого дня народження;
– налагодити постійний зацікавлений діалог з окремими цільовими групами покупців.
Рішення
Запропонована візуальна концепція виглядає простою і зрозумілою та чітко відповідає іміджу міжнародної компанії, добре стимулює клієнтів на регулярні покупки, дає змогу заощадити, користуючись знижками в період дії кампанії.Рекламна кампанія тривала місяць і проводилася у два етапи. Під час першого здійснювалось активне інформування про акції з нагоди дня народження мережі гіпермаркетів «Ашан». Це сприяло залученню покупців та зростанню рівнів продажів. Другий етап рекламної кампанії розпочинався в момент зниження купівельної активності та викликав сплеск попиту на товари, що входили до переліку акційних.
Замовник
Ашан УкраЇна
Виконано
Концепт / Дизайн / Макетування
Date
August 16, 2015
Category
Реклама, Рекламні кампанії










