Title Image

Розробка фірмового стилю компанії

Ми створимо обличчя торгової марки

Замовити фірмовий стиль для:

corporate-identity-icons-01-01

Старта бізнесу

Створення фірмового стилю забезпечить бренду унікальний логотип.

corporate-identity-icons-01-02

Підвищення лояльності

Клієнти почнуть дізнаватися про вашу продукцію за елементами айдентики.

corporate-identity-icons-01-03

Зростання продажів

Приваблива айдентика, що чіпляє – основа успішного бізнесу.

Почніть будувати компанію із головного.
Замовте її фірмовий стиль.

Знижка до загальної суми при замовленні фірмового стилю та гайдлайну (посібник щодо його використання).

Гайдлайн допоможе співробітникам та партнерам правильно використовувати логотип, патерн та інші елементи.

Вартість розробки фірмового стилю:

Міні

ОТ 240 USD

Логотип

  • Знак
  • Фірмовий блок
  • Варіативність

Логотип є ключовим елементом для просування бізнесу. Він справляє перше враження на клієнтів, відображає індивідуальність бренду та працює на вашу репутацію 24/7 — в інтернеті, на упаковці, рекламних матеріалах, кореспонденції.

Стандарт

ОТ 480 USD

Логотип

  • Знак
  • Фірмовий блок
  • Варіативність

Логотип є ключовим елементом для просування бізнесу. Він справляє перше враження на клієнтів, відображає індивідуальність бренду та працює на вашу репутацію 24/7 — в інтернеті, на упаковці, рекламних матеріалах, кореспонденції.

Колірна палітра

  • Основні фірмові кольори
  • Додаткові
  • Колірні розкладки (Pantone, CMYK, RGB, RAL та інші)

Грамотно підібрана палітра кольорів - це потужний маркетинговий інструмент. Вона не просто відбудовує бренд від конкурентів, а уособлює його характерні риси та особливості. Використовуючи її з розумом, ви можете керувати емоціями покупців і впливати на їхнє рішення про покупку.

Основи типографіки

  • Фірмові шрифти
  • Поєднання
  • Рекомендації для різних носіїв (офлайн, онлайн)

Типографіка - невіддільна складова фірмового стилю. Гарний шрифт привертає увагу, полегшує сприйняття інформації та формує єдину дизайн-концепцію бренду. Хочете, щоб вашу компанію впізнавали за одним лише накресленням букв? Тоді без типографіки не обійтися.

Фірмова графіка

  • Патерн та фон
  • Стилеутворюючі елементи

Фірмова графіка – ще один спосіб ідентифікації. При правильному застосуванні патерн, фон та інші стилеутворюючі елементи можуть стати додатковими розпізнавальними знаками. Так само як і лого, вони допомагають без слів розкрити характер, донести суть бренду, його ідеологію та філософію.

Піктограми

  • Інфографіка
  • Піктограми
  • Позначення

Такі непримітні, на перший погляд, деталі, як піктограми, іконки та кнопки насправді відіграють важливу роль у брендингу. Оформлені відповідно до фірмового стилю, вони покращують імідж та підтримують цілісність візуального образу компанії.

Фотостиль

  • Стиль ілюстрацій
  • Стиль фотографій

Фотостиль диктує, як і які ілюстративні матеріали використовуватиме бренду в комунікації зі споживачем. Унікальність та сталість стилю – ще один плюс до впізнаваності. Ретуш, корекція кольору, розміщення об'єктів на фото - все це важливі нюанси, якими не варто нехтувати.

Повний

ОТ 1990 USD

Логотип

  • Знак
  • Фірмовий блок
  • Варіативність

Логотип є ключовим елементом для просування бізнесу. Він справляє перше враження на клієнтів, відображає індивідуальність бренду та працює на вашу репутацію 24/7 — в інтернеті, на упаковці, рекламних матеріалах, кореспонденції.

Колірна палітра

  • Основні фірмові кольори
  • Додаткові
  • Колірні розкладки (Pantone, CMYK, RGB, RAL та інші)

Грамотно підібрана палітра кольорів - це потужний маркетинговий інструмент. Вона не просто відбудовує бренд від конкурентів, а уособлює його характерні риси та особливості. Використовуючи її з розумом, ви можете керувати емоціями покупців і впливати на їхнє рішення про покупку.

Основи типографіки

  • Фирмові шрифти
  • Поєднання
  • Рекомендації для різних носіїв (офлайн, онлайн)

Типографіка - невіддільна складова фірмового стилю. Гарний шрифт привертає увагу, полегшує сприйняття інформації та формує єдину дизайн-концепцію бренду. Хочете, щоб вашу компанію впізнавали за одним лише накресленням букв? Тоді без типографіки не обійтися.

Фірмова графіка

  • Патерн та фон
  • Стилеутворюючі елементи

Фірмова графіка – ще один спосіб ідентифікації. При правильному застосуванні патерн, фон та інші стилеутворюючі елементи можуть стати додатковими розпізнавальними знаками. Так само як і лого, вони допомагають без слів розкрити характер, донести суть бренду, його ідеологію та філософію.

Піктограми

  • Інфографіка
  • Піктограми
  • Позначення

Такі непримітні, на перший погляд, деталі, як піктограми, іконки та кнопки насправді відіграють важливу роль у брендингу. Оформлені відповідно до фірмового стилю, вони покращують імідж та підтримують цілісність візуального образу компанії.

Фотостиль

  • Стиль ілюстрацій
  • Стиль фотографій

Фотостиль диктує, як і які ілюстративні матеріали використовуватиме бренду в комунікації зі споживачем. Унікальність та сталість стилю – ще один плюс до впізнаваності. Ретуш, корекція кольору, розміщення об'єктів на фото - все це важливі нюанси, якими не варто нехтувати.

Ділова документація

  • Бланк
  • Візитка
  • Папка
  • Конверт

Ділова документація – один із носіїв фірмового стилю компанії. Елементи айдентики на бланках, візитках, конвертах та інших ділових паперах наголошують на індивідуальності та додають професіоналізму в очах партнерів. А ось їх відсутність робить документи безликими та невиразними.

Цифрові носії

  • Стиль веб-сайту
  • Оформлення соцмереж
  • Інтерфейс додатку

Інвестуючи в цифрову візуальну ідентичність, ви забезпечуєте впізнаваність бренду онлайн. А ще отримуєте безмежні можливості для експериментів із фірмовим стилем. Адже в роботі з діджиталом можна пробувати нові інструменти та створювати динамічний контент, який так приваблює користувачів.

Паковання

  • Концепт паковання
  • Розвиток лінійки
  • Стандарти паковання

Продумане застосування айдентики у пакованні формує у покупця стійкий емоційний зв'язок із брендом. Ефективному пакованню недостатньо розповісти про товар і мати добрий вигляд на полиці супермаркету. Воно має передавати ідею бренду та дарувати клієнту додаткові нематеріальні переваги.

Сувенірна продукція

  • Корпоративні сувеніри
  • Рекламні та промо сувеніри
  • Одяг/уніформа

Фірмова сувенірна продукція – результативний та недорогий спосіб донести інформацію про бренд. Вона нагадуватиме про вас важливим стратегічним партнерам, ключовим клієнтам та співробітникам компанії. А також доповнить будь-які корпоративні заходи, ділові зустрічі, семінари та симпозіуми.

Інтер'єр / екстер'єр

  • Дизайн елементів інтер'єру / екстер'єру
  • Елементи навігації

Дизайн середовища – ще один крок до створення цілісної візуальної оболонки бренду. Внутрішні та зовнішні вивіски, елементи навігації, ресепшн, точки продажу, кожна серветниця, аксесуари для розрахунків та візитниця – все має бути оформлене відповідно до розробленої айдентики та підведено під один стандарт.

Корпоративні медіа

  • Стиль корпоративного видання
  • Дизайн цифрових корпоративних медіа

Корпоративні медіа - ефективний маркетинговий інструмент, який застосовують для просування як у внутрішньому, так і зовнішньому середовищі. Вони транслюють успіхи компанії та налагоджують комунікацію в галузі.

Декілька статей, які допоможуть вам визначитися:

Еволюція упаковки: Adidas

На цей раз у поле нашого дослідження потрапив німецький спортивний гігант Adidas…

Більше

Упаковка молока: конструкція та дизайн

Ваша мета – виділитися на тлі біло-блакитних «ноунеймів»?…

Більше

Еволюція упаковки: KFC

Від класичного відерця до бакетів-нічників і коробок-дронів.

Більше

Час ребрендингу: чек-лист

Коли і як варто змінити бренд компанії та продукту? Збережіть наш чек-лист.

Більше

Етапи розробки фірмового стилю компанії

corporate-identity-icons-04_01

Задача

Заповніть бриф. Ми запропонуємо оптимальний прорахунок та концепцію.

corporate-identity-icons-04_02

Робота з концептами

Після обробки інформації команда дизайнерів запропонує вам щонайменше 3-и концепти стилю.

corporate-identity-icons-04_03

Робота з вибраним стилем

Коли ви визначитеся з вибором, ми доопрацюємо його та представимо вам.

corporate-identity-icons-04_04

Гайдлайн

На ваше бажання, ми розробимо електронну або друковану версію керівництва.

Роботи

Айдентіка FoodinBox

Дизайн упаковки, Розробка айдентики, Упаковка, Фірмовий стиль

Допоможіть вашому бізнесу успішно стартувати на ринку

Отримати стиль

Ваші контакти

Контакти потрібні для миттєвого зв'язку з вами.

Ми не використовуємо їх в інших цілях.

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.