Title Image

Продуктова веселка: якого кольору ваша упаковка?

Дизайн упаковки

Кожен виробник розуміє, що дизайн упаковки безпосередньо впливає на продаж продукту. Це робить великий продукт надцікавим і привабливим для клієнта. Що тільки не вигадують відділи маркетингу – і яскраві різноколірні упаковки, і дивні конструкції, і спеціально вигадані фрази – «Без ГМО», «Organic», «Живий…». Це не допомагає просувати продукт. Ми рекомендуємо звернути увагу на основні фактори, що завжди впливають на людину на психологічному рівні. Один із них — колір.

колір в упаковці

Як поводиться споживач? Він шукає близький до його настрою та характеру колір, а вже по ньому створює власне враження від предмета. Цим і варто скористатися. Опитування показали, що 65% клієнтів обирають, який товар купити, виходячи з кольору упаковки (файл-джерело). Це дає нам можливість стверджувати, що жодні презентації та реклама не допоможуть продати товар, якщо не дотримано головних правил створення упаковки..

Колір в упаковці:

  • формує уявлення про товар;
  • викликає фізіологічні, вагові та просторові аналогії;
  • смакові асоціації;
  • впливає на нервову систему людини: збуджує чи заспокоює.

Значення основних кольорів:

1) Синій: стабільність, щоправда, лояльність. Цей колір упаковки виражає біологічні потреби – фізіологічні (потреба в спокої) та психологічні (відчуття задоволення). Найчастіше цей колір використовують у молочній продукції та товарах для дітей. З додаванням білого він надає упаковці приємного вигляду і в першу чергу звертає увагу покупця. Синьо-біла упаковка продається швидше, ніж, наприклад, зелено-біла.

Синя упаковка пива

2) Зелений: розвиток, гармонія, свіжість та плідність. В емоційному сприйнятті уособлює бажання покращити умови життя, турботу про здоров’я. Зелений – це колір миру та надії. Упаковка зеленого кольору говорить про натуральну складову продукту. Найчастіше цей колір використовується для косметики та харчових продуктів.

зелений колір в упаковці

3) Червоний: активний стан енергії, пристрасть та емоційне збудження. Цей колір на 12% швидше змушує покупця приймати рішення про покупку. Він зображує життєві сили, людські бажання та прагнення. Часто використовується в упаковках харчових продуктів, таких як кетчуп, цукерки, соки. Червоний колір вважається більш чоловічим, тому можна його побачити на сигаретах, туалетній воді та дезодорантах.

Упаковка червоного кольору

4) Жовтий: радість, щастя, інтелект та енергія. Це також колір бадьорості та джерело світла. Близький до золотого, тому клієнти активно звертають на нього увагу. Часто асоціюється із якістю продукту. Проте посилене використання золотих відтінків здешевлює продукт.

Жовтий колір в упаковці продукту

5) Чорний: сила, елегантність, таємниця, але також смерть та злість. Чорний колір в упаковці є активним аналізатором, тому його добре використовувати для фонового оформлення. Дає почуття глибини та перспективи. Проте, з іншого боку, чорний – це також статус. Саме його обирають більшість марок автомобілів високого рівня..

чорний колір в упаковці

Складно робити висновки на тему – то який колір краще вибрати, щоб продукт не залишився непоміченим? Так перейдемо від теорії до практики. Продукт, як і логотип його фірми, є першими речами, які запам’ятовуються в першу чергу. Так по дослідженням топ-100 Brand Logos можна помітити деяку закономірність: 33% фірм обирають синій колір для своїх логотипів, червоний – 29%, чорний та сірий – 28% та 13% – жовтий та золотий.

Що ще потрібно врахувати під час вибору кольору?

Звісно, завжди є “але”. У цьому випадку існують деякі фактори, які потрібно врахувати та дослідити перед вибором кольору упаковки, адже вони можуть кардинально вплинути на споживача. Отже, перед тим, як бігти замовляти дизайн упаковки та етикетки, варто зрозуміти свого споживача та врахувати:

  • країна. У Європі люблять світлі тони, особливо білий колір в упаковках. Він асоціюється зі свіжістю та легкістю. Холодні кольори популярні у регіонах Балтії та Скандинавії. Однак в Індії, Японії та Китаї білий колір несе в собі нещастя та жалобу, а, наприклад, жовтий у Єгипті – смерть;
  • сезонність. Дуже важливо зважити на час представлення продукту. Адже влітку, що дуже логічно, людям хочеться зими, тому краще обрати сині та білі кольори. А ось взимку — жовті, зелені та червоні;
  • стать. Доведено психологами, що чоловіки більше люблять червоний, фіолетовий та синій, коли жінки – зелений, білий, рожевий та жовтий;
  • матеріальне становище. Люди з вищим матеріальним статусом віддають перевагу сірому, синьому і срібному, а з малим достатком — яскраво-червоному, жовтому або малиновому;
  • призначення товару. Якщо взяти молочні продукти, то найкраще рішення це білий, синій, зелений, жовтий. Коричневий, сірий та чорний радиться не використовувати, оскільки вони асоціюються з несвіжістю товару;
  • асоціація кольору зі смаком. Хорошим прикладом є коричневий, який автоматично нагадує нам каву чи шоколад.

Джерело фото у статті: thedieline.com



Замовити послугу

Контакти потрібні для швидкого зв'язку з вами.

Ми не використовуємо ці дані для інших цілей.

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.