Title Image

Вчимося та граємо – найкращий підхід до дизайну дитячої упаковки

Дизайн упаковки

Уявіть собі світ, де діти приймають всі рішення. Ви думаєте, це неможливо? Молодше покоління вже має таку силу сьогодні. За дослідженнями маркетологів, більшу частину покупок люди роблять під впливом дитячої думки. Ну а коли це стосується дитячих товарів, то цифра прагне 100%. Ще один одностайний вердикт вчених: діти воліють товари із привабливими квітами, зображеннями та формами. Тому, якщо ви збираєтеся замовити дизайн упаковки в Україні, він має бути ретельно продуманий.

Питання, як дизайн упаковки товару впливає сприйняття смаку дітей, вивчався в Стенфордському університеті США. Дітлахам пропонували спробувати один продукт, проте упакований він був по-різному: у білий та барвистий картон. У результаті переможцем виявилася красиво упакована їжа. Вчені змогли довести, що упаковка істотно впливає на оцінку смаку абсолютно ідентичних продуктів.

упаковка для дітей замовити

Як діти ставляться до брендів?

Відносини з брендами починаються у ранньому віці. У віці 6 місяців діти починають впізнавати їх, формуючи ментальні образи корпоративних логотипів. Лояльність до бренду може з’явитися вже у 2 роки. У віці 3 років діти просять конкретні фірмові товари. До 5 років вони готові робити власні покупки, а до 7 повністю контролюють ситуацію. Фактично, у багатьох товарних категоріях понад 25% переваг бренду зберігаються з дитинства до дорослого життя.

Як і всі ми, діти також живуть у світі нескінченного вибору. Список продуктів і послуг, що росте змагається за їх увагу, а дітлахи адаптувалися до цієї реальності, фільтруючи інформацію. Тому дизайн упаковки для дітей має викликати емоції, заманювати, посилювати позитивне сприйняття бренду.

Залучаємо дітей до гри

Ще одне дослідження, яке провели в університеті Пенсільванії США, говорить про те, що діти віддають перевагу пластівцям, упакованим у коробки з «мультяшним характером». Персонажі роблять їх цікавішими та заохочують грати з продуктом. Для цього при розробці дизайну упаковки для малюків малюють не просто прекрасні малюнки. Щоб виділитися з моря усміхнених фруктів, вам потрібно пожвавити своїх персонажів. Яка їхня особистість? Де вони живуть? Що роблять? Хто їхні друзі? Чим більше деталей ви можете надати, тим більше дітей можуть бачити себе, хто вступає в гру.

Нині багато брендів вважають за краще використовувати відомих персонажів телебачення або кіно, щоб порушити до продуктів миттєвий інтерес — отримати великий вплив щодо невеликих зусиль. Звичайно, якщо замовити дизайн такого пакування, вартість його буде збільшена через використання інтелектуальної власності.

Французький бренд питного йогурту Yoplait Kids P’tit Yop – приклад комбінації свого власного персонажа – пляшки Yop – з героями відомих мультфільмів.

Можна використовувати відомих героїв, а просто підійти креативно до дизайну дитячої упаковки. Наприклад, для просування хлібобулочних виробів придумали кумедну рибку, на ім’я Вілпурі, яка «ковтає» хліб та булочки.

Дотепний дизайн упаковки для Intergalactic Travel Agency (Міжгалактична агенція подорожей) цікавий для дітей старшого віку. У банках сушені фрукти, звичайний папір, снеки, але мають вони незвичайні назви: «Явна плутанина», «Справжня щирість», «Яве захоплення», «Урановий папір». Динамічна система дизайну поєднує три елементи: типографіка, натхненна класичними авіалініями, зірки та набори іконок, які повідомляють переваги продукту своїм користувачам. Вони продаються в прозорих скляних баночках або в срібній упаковці, схожій на ту, яку використовують космонавти.

дизайн дитячої упаковки

Застосовуємо упаковку для навчання

Звісно, остаточне рішення про покупку приймають батьки. Вплинути на їхнє рішення може додаткова освітня функція упаковки для дітей. Бренд KiX Cereals, що належить американському гіганту General Mills, не тільки вражає дітей блискучим, барвистим дизайном із різними персонажами мультфільмів. Частини упаковки перфоровані та можуть бути зібрані в драконів, морських тварин або космічних кораблів.

Упаковка для дітей

Збираєтеся замовити дизайн упаковки в Україні? Зверніться до компанії, яка має досвід такої роботи, розуміння особливих потреб дитини та зможе знайти правильний підхід під час проєктування. Діти цінують світ, повний хвилювання та пригод, а він створюється лише завдяки ретельно розробленим деталям.

5 правил для проєктування упаковки для дітей

  1. Поважайте дітей.

    Завжди важливо пам’ятати, що старші діти, то більше в них вимоги. Таким чином, найгірше, що можна зробити з упаковкою, це «перестаратися» (зробити занадто дитячою, перевантаженою рожевим і т.д.) У результаті ви робите «товар для їх молодшого брата (сестри)».

    Наприклад, деякі чинні пакети йогурту, які мають дитячий дизайн упаковки, наносять багато непотрібного тексту чи елементів, які відвертають чи придушують одне одного. Moogurt не тільки приваблює дітей, але й інших споживачів, які роблять покупки у молочному відділі у продуктовому магазині.

    Упаковка для дітей дизайн

  2. Визначте, хто приймає рішення про покупку.

    Перед тим, як робити дизайн упаковки для дітей, треба визначити, хто насправді стоїть перед полицею в магазині. Часто шкільне приладдя купують батьки. І головне питання у них: «Чи сподобається це моїй дитині?» Батьки, які в першу чергу зацікавлені в тому, щоб уникнути помилки, є дуже ризикованою аудиторією.

  3. Перетворіть упаковку для дітей на гру.

    Унікальна форма може стати потужною зброєю у диференціації бренду. Одним із чудових прикладів став успіх дитячого шампуню L’Oreal у вигляді рибки, яка ставала іграшкою для дитини.

  4. Подумайте про функціональність.

    У недавньому дослідженні мами повідомили, що вони купуватимуть тільки пакет, який можна легко утримувати та відпускати однією рукою (щоб зберегти іншу руку для дитини, що звивається).

  5. Скажіть про безпеку.

    Переконайтеся, що упаковка «розмовляє» як з дітьми, так і з їхніми батьками. Вони повинні бути впевнені у безпеці товарів.



Замовити послугу

Контакти потрібні для швидкого зв'язку з вами.

Ми не використовуємо ці дані для інших цілей.

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.