Title Image

Маркетинг-кіт: повний гайд з розробки

Презентація

В автобіографії головного маркетолога компанії Ford є приголомшлива фраза: “Продавати потрібно не продукт, а історію”. Саме для цього існує розробка маркетинг кіта. Ви розповідаєте про свої ключові відмінності, а не робите конкретну торгову пропозицію. Приходьте, переконуєте, отримуєте зиск.

Що таке маркетинг-кіт?

Маркетинг кіт – це комплекс документів, рекламних матеріалів та статистичних даних, що продемонструють потенційному покупцю переваги співпраці з вами. Ви розповідаєте клієнту про вигоду, яку він може отримати.

розробити маркетинг кіт для компанії

Заведіть маркетинг-кіт, якщо:

  • ви молода компанія;
  • ви випускаєте нову складну послугу чи продукт;
  • ви зробили ребрендинг.

Бізнес-кіт необхідний охопити нову сферу ринку або струсити свою цільову аудиторію. Візуально він може являти собою:

  1. Електронну книгу(PDF).
    Це найпоширеніший вид інформаційного каталогу. У невеликій кількості слайдів міститься вся необхідна інформація. Використовують середні підприємства з багатотисячними оборотами коштів. Для e-mail-розсилок партнерам та клієнтам, розміщення на сайті.
  2. Друкована книга.
    Цей варіант оформлення насичений яскравою інформацією про бренд, історію його створення та живими картинками. Жирний аргумент за живої зустрічі. Тут аромат друку, тверда обкладинка та глянсові сторінки переплітаються з маркетингом бліц-криг. Використовують усі. Для зустрічей клієнт-менеджер, керівник-партнер.
  3. Презентацію (PPT, PEZ).
    Це зручно для великих аудиторій. Продумана презентація про компанію, гарний дизайн та потрібні слова. Працює як онлайн при холодних-гарячих розсилках, так і на допомогу при живому виступі. Використовують невеликі компанії. Для пошуку інвесторів, продаж компанії.

Завдання бізнес-кіта

Маркетинг кіт – це сильний імпульс, що продає. З його допомогою ви даєте клієнтам розв’язання їхньої проблеми.

маркетинг кіт шаблон

Приклади завдань, які вирішує маркетинг-кіт

  1. Акцент на силі компанії.
    На ринку присутні сотні підприємств, подібних до вашого. Щоб стати лідером в індустрії, потрібно продемонструвати міцну хватку. Презентація про компанію впорається з цим у кращому вигляді.
  2. Базис-складова рекламної кампанії.
    Ефективнішого інструменту для рекламної кампанії маркетинг ще не винайшов. Не думайте, що замовити в агенції не маркетинг кіт, а лендинг чи просту презентацію для партнерів достатньо. З МК ви отримаєте готовий робочий інструмент.
  3. Структурування інформації про компанію та бренд.
    Здебільшого ці дані розрізнені по корпоративних сайтах, блогах та соціальних мережах. Зберіть їх у єдиний док та оцініть переваги.
  4. Зручний інструмент для переговорів.
    В одному документі зібрані всі дані щодо аналітики, статистичні зведення, нагороди та відгуки. Саме ця інформація може стати остаточним поштовхом для плідного завершення угоди. Додайте нерішучих.

Маркетинг-кіт спрямовано як збільшення прибутку, а й у надання кінцевої інформації про бренд. Це дозволить значно зміцнити свої позиції в обраній сфері та налагодити відносини з ЦА.

маркетинг кіт що це таке

Що входить у маркетинг-кіт?

В Univest Creative ми використовуємо структуру м-кіту з 12 розділами. Залежно від вибраного формату чи проблематики компанії кількість можна змінити.

Яка інформація надається у презентації компанії?

  1. Головні УТП вашої компанії.
    Перший пункт – найважливіший. У ньому вказують різницю між вами та конкурентами. Тут потрібно розповісти, як саме ви розв’язуєте проблеми своїх клієнтів. Тільки, будь ласка, не треба писати про «професійних менеджерів», «багаторічний досвід» та інших кліше маркетингової безпорадності. Початок кіта має бути феєричним.
  2. Список послуг та продуктів, що надаються.
    Найкраще оформити його в короткому переліку із живими картинками. Вони привертають увагу і не перевантажують потенційного партнера.
  3. Статистичні дані.
    Це підкріплення першого пункту. Спочатку ви кажете, що є проблема і її потрібно вирішити, потім кажете, як ви збираєтеся це зробити, а на десерт вказуєте, що зробите це з гарантією. Саме таким підтвердженням виступають дослідження та аналітика діяльності.
  4. Короткий огляд процесу вирішення проблем.
    Цей пункт добре поєднується з попереднім, хоча таке злиття не вітається маркетологами нової школи.
  5. Історія бренду.
  6. Команда компанії.
    Покажіть своє обличчя, розкажіть про себе. Ваші клієнти хочуть знати, що ви за люди та чи можна вам довіряти.
  7. Для кого ви працюєте або опис вашого ідеального клієнта.
    Не соромтеся тиснути на унікальність кожного ліда або розповідати, що співпрацюєте з менеджерами вищої ланки. Це тільки розігріє ЦА.
  8. Портфоліо.
    Без відгуків та готових кейсів нікуди. Радимо підготувати окрему сторінку, на яку можна посилатися. Якщо планується формат друкованого видання, то одразу виділіть повноцінний розділ для історій успіху ваших клієнтів.
  9. Тригер.
    Коли ви розповіли все про свій бізнес, залишилася справа за малим – допомогти партнеру чи майбутньому покупцю ухвалити позитивне рішення про співпрацю.
  10. Ваші соціальні досягнення.
    Цей пункт замінює стандартний розділ філософії компанії. Тут вкажіть, у яких благодійних заходах ви брали участь, на яких виставках представлялися та у яких конференціях були спікером. Це серйозний внесок в імідж та вагома сторінка маркетинг-кіта.
  11. Розкажіть про ваші перемоги, нагороди та сертифікати.
    Своєрідний ярмарок марнославства. Якщо доречно у вашій галузі, природно.
  12. Контактні дані.

Що робимо ми?

  1. Розробка маркетинг-кіта розпочинається на робочому столі аналітика.
    Перше, що потрібно зробити, — проаналізувати позиції компанії на ринку, конкурентів, продуктовий портфель та інше. Цей пункт допоможе виділити сильні та слабкі сторони бренду.
  2. Розміщення пріоритетів.
    Бізнес-презентація має на меті залучення нових партнерів або клієнтів, зміцнення позицій на ринку, збільшення конверсії. Залежно від цього, вибирається основний напрямок діяльності.
  3. Інформація.
    Потужний маркетинг-кіт, що продає, – це якісний, правильний і запам’ятовується текст. Вся інформаційна складова готується на підставі чіткого брифу, складеного маркетологами, фахівцями з контекстного просування та аналітиками.
  4. Дизайн.
    Правильна візуальна технологія маркетинг кіта – половина успіху рекламної кампанії. Тут важливо все: поєднання кольорів, сумісність із загальним стилем бренду, чуйна анімація та інші плюшки проєктування.
  5. Доведення до ідеалу.

Кінцева вартість маркетинг-кіта залежить від обраного формату, галузі діяльності компанії та бажаного оформлення.



Замовити послугу

Контакти потрібні для швидкого зв'язку з вами.

Ми не використовуємо ці дані для інших цілей.

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.