Title Image

Back to Basics: виготовлення POS-матеріалів для B2B та B2C

Дизайн, Реклама

POS-матеріали – все ж таки нахабні хлопці. Вони підглядають за наївним покупцем, нашіптують йому рекламні слогани або кидаються з-за рогу і приголомшують його яскравим світлом. Втім, ці дідки втратили колишній запал, спокійно мімікруючи з торговим та вуличним середовищем. Чи ні?

Виробництво POS-матеріалів

Нове покоління підприємців зневажливо ставиться до POS-матеріалів і не усвідомлює їхньої ефективності. Команді Univest Creative не дає спокою слава «Руйнівників легенд», тому ми засукали рукави та готуємося порушити ваш спокій. Кусайте лікті… А краще читайте статтю та біжіть замовляти розробку POS-конструкцій.

До речі, ми не будемо перераховувати всі види POS-матеріалів. Це один з досить набридлих способів реклами, тому в матеріалі ми згадали тільки про ті, які можна використовувати з користю або уявити в новому світлі.

POS-конструкції: що це таке?

POS — это point of sales. Тобто це рекламні матеріали, які розміщені у місцях продажу продукту. Вони лаконічні, яскраві, привертають увагу до нестандартного (в ідеалі) дизайну. Це необхідна умова у розробці POS-матеріалів, адже вони безпосередньо контактують із клієнтом.

POS-матеріали: види та функції

Мабуть, видів POS-матеріалів стільки, що ними можна проілюструвати дитячий буквар. Тому ми зробимо простіше та розіб’ємо всі види на категорії згідно з місцем їх розміщення.

1. Зовні.

Йдете ви вулицею і страшенно хочете кави. Душу продали б за пару зерен. Готові навіть випробувати еспресо за 6 грн, що вже відчайдушний вчинок! Повертаєтеся додому і випадково дізнаєтеся, що пройшли повз десяток кавових точок. А чому? Тому що їхні власники маму, тата та Univest Creative не слухали.

POS-матеріали зовні торгової точки для того і потрібні, щоб інформувати перехожих про роль, яку ви можете зіграти у їхньому житті. Вони залучають клієнтів зайти до вас, випити кави, замовити заповіт, полагодити улюблену секс-іграшку, загалом, зробити цільову дію.

Серед інших, до цієї групи належать:

  • панель-кронштейн. Вид вивіски, що кріпиться перпендикулярно до торця будівлі, тому добре помітний потоку перехожих здалеку.

    Для тих, хто працює цілодобово, обов’язково панель з підсвічуванням. І не треба одразу стриптиз-бари згадувати! Для цілодобових аптек, наприклад, дуже актуально.

    Виробництво POS-матеріалів

  • тротуарна графіка. Якщо ви не завжди витріщаєтеся у свій смартфон, а як усі нормальні люди, похмуро хилите голову, ви помічали стрілочки, відбитки ступнів або інші зображення, які заманювали вас до торгових точок. За одну суму підприємець одержує і навігацію, і рекламу. Не погано?
  • штендер. Просто перед входом до барів, ресторанів, аптек та інших торгових точок часто можна помітити такі конструкції. Достатньо бюджетний спосіб поінформувати перехожих про актуальні пропозиції.

    Штендери – це укол бізнес-інсуліну для тих, хто:

    • щойно відкрився;
    • не помітний з прохідних вулиць (перебуває в провулках, всередині інших магазинів та інше);
    • любить піаритися на дизайн-блогах, як ці креативні хлопці:

Розробка штендерів, POS-матеріалів

Проте, у штендера є серйозна вада. Через особливості його конструкції він легко завалюється вітром. І про злодюжок забувати не варто, звичайно. Втім, це вирішується за допомогою потужного ланцюга та надійної опори.

2. Усередині.

Здається самі клієнти хочуть, щоб ними маніпулювали. Я навіть упокорилася з тим, що кожен мій чек більше запланованого. Ідеш супермаркетом, нікого не чіпаєш, а по центру стоїть дисплей з акційними товарами. І помчала! Копаєшся в ньому, як п’ятирічка, а поряд з тобою ще парочка таких же безнадій, що потрапили до мережі мерчендайзингу. І список для покупок десь загубився.

Отже, щоб ненав’язливо керувати маршрутом, а отже, і покупками відвідувача варто використовувати:

  • елементи навігації. Для початку повідомите відвідувачу, де йому купити рибу, а де замовити рекламу;
  • оформлення брендзон. Шанувальники Nike будуть вдячні, якщо ви оформите частину свого спорт-магазину, відокремивши кросівки цього бренду від негідних серця Asics. До речі, у таких ділянках торгових точок висока ймовірність комплексних покупок;

    Оформлення брендзон

  • брендволи, дисплеї та стенди. Для B2C це невіддільна частина ударних рекламних кампаній продукту. Для B2B – це чудовий спосіб привернути увагу до тематичних івентів.

3. У гарячій точці.

Допустимо, вам вдалося привести клієнта до продукту. Що робити далі? Не дивитися ж, як він губиться побачивши величезних полиць з продуктами або меніться біля стійки реєстрації.

Щоб переконати клієнта зробити цільову дію на місці, вам знадобляться:

  • поличкові POS-матеріали (шовфтокери). Навряд чи їх так назвали б, якби вони кріпилися не на товарну полицю. У супермаркетах ціни їм нема. Буквально. Вони так часто використовуються в мерчендайзингу для ритейлу, що відвідувачі на них практично не реагують. Зате є шанс вигідно використовувати їх у місцях, не заставлених POS-продукцією у величезній кількості;
  • підвісні кишені (диспенсери). У них можна вкласти флаєри чи буклети для інформування клієнта. Така реклама має бути короткою та лаконічною. Врахуйте, щоб вибрати жуйку, я не читатиму брошуру на 14 сторінок. Щоб вставити золоті зуби – напевно доведеться.
  • цінники та їх власники, воблери та інші подібні матеріали. Не ефективний спосіб реклами продукту, а візуальне оформлення місця продажу. При правильному підході такі матеріали підтримують загальну дизайн-культуру торгової точки. При неправильному – накопичують рекламний шум біля місця продажу.

Дизайн POS-матеріалів

4. Сувенирна продукція

Гарний блокнот коштує близько 100-300 грн. Молескін – 400-900 грн. Сувенірний блокнот – безплатно! Ну і що, що довелося замовити на 20% більше. Та й що, що на обкладинці логотип страхової компанії. Натомість у мене є кульовий щоденник. І сумка. І ще кепка, яку на дачу можна тягати.

Розробка сувенірної продукції

Тут я не перераховуватиму види, адже для кожного бізнесу вони індивідуальні. Комусь простіше подарувати клієнтові ручку, комусь – дощовик. З усім тим, якщо це якісні та практичні речі, вони грають на руку бренду у довгостроковій перспективі.

Тільки уявіть, що цей щоденник буде використовуватися цілий рік. Щодня людина дивитиметься на ваш логотип. А значить, навіть не усвідомлюючи цього, з 10 компаній зі страхування житла він (найімовірніше) вибере вашу, тому що цей лого прописався на його підкірці.

Матеріали для POS-конструкцій

ПОС-конструкції створюються з паперу (картону), дерева, пластику, скла, тканини, металу… Вибір матеріалу залежить від:

  • цілі. Якщо це довгостроковий рекламний проєкт, краще вибрати міцні матеріали. Якщо це акція, розрахована на тиждень, ви можете заощадити на матеріалах;
  • конструкції. Цей пункт зрозумілий. Ніхто не робить цінників з металу, а високі стенди – з папірусу;
  • бюджету. Ви були пайкою і не зливали бюджет на рекламу в тартарари? Добре, тепер можна і на POS не економити. Дорожче матеріали – поважніший зовнішній вигляд – вища довіра клієнта – ефективніша за продаж.

Виробництво POS-матеріалів

Перший етап – розробка дизайну POS-матеріалів. Вибираєте агентство, розповідаєте їм, що вам потрібно, одержуєте на руки файл. І що тепер? Самому шукати де це надрукувати? А потім ще й про доставку турбуватися.

Комплексний підхід — це основний критерій, який варто врахувати при виборі агентства для виготовлення POS-матеріалів. Тобто найкраще, щоб і дизайн, і прототип, і реальну модель вам зробили в одному місці. Це, до речі, позитивно впливає не лише на ваш особистий комфорт, а й на бюджет рекламної кампанії.

В Univest Creative не люблять, коли клієнти нервують. Тому ми сміливо кажемо, що всі передбачили. Приходьте розповісти нам більше про своє бачення рекламних матеріалів. Ми розробимо дизайн POS-матеріалів, зв’яжемося з особистими підрядниками та привеземо готове замовлення до потрібного місця.

Рекламні POS матеріали. Підсумки

Дорогі воблери, шелфтокери, хто знає що таке костери! Не слухайте поганих маркетологів. Якщо знати, як правильно використовувати для благих продажних цілей, можна згорнути гори золота.

Для B2C, тобто рітейл-мереж та дрібних магазинів, POS-продукція стала невіддільною частиною внутрішньої та зовнішньої реклами. Так, це не свіжий рекламний тренд, але він виконує покладені на нього обов’язки..

Для B2B ПОС-матеріали потрібні, щоб інформувати отриманих та потенційних клієнтів. Кожен правильний стенд перетворюється на кілька угод, а кожен хороший флаєр – на десяток дзвінків.



Замовити послугу

Контакти потрібні для швидкого зв'язку з вами.

Ми не використовуємо ці дані для інших цілей.

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.