fbpx
Брендинг в ритейлі: майбутнє. Суперфуд, футуризм та інші тенденції | Univest Creative - разработка фирменного стиля и логотипа, дизайн упаковки, дизайн рекламы
Дизайн упаковки будущего, концепты и существующие продукты, футуризм в ритейле - обо всем этом читайте на блоге креативного агентства Univest Creative.
брендинг продуктов, ритейл брендинг, ритейл брендинг украина, бренд продукта разработать, разработать торговую марку продукта, дизайн упаковки стоимость, дизайн упаковки цена, дизайн упаковки украина, дизайн упаковки киев, заказать дизайн упаковки
6431
post-template-default,single,single-post,postid-6431,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-3.3,qode-theme-ver-3.10,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive
 

Блог

Брендинг в ритейлі: майбутнє. Суперфуд, футуризм та інші тенденції

У 2013 році співзасновник Google Сергій Брін профінансував створення першого синтетичного гамбургера. Він стверджував, що м’ясо, вирощене в лабораторії, знизить вплив тваринництва і усуне етичний сенс фермерського виробництва. Незалежно від того, чи буде гамбургер коштувати $ 330 000, його можлива поява в меню означає нову еру, в якій технологія може повністю змінити наш раціон.

Сьогодні десятки венчурних стартапів розробляють страви в рідкій або порошкоподібній формі – досконала система харчування (Complete Food System), які обіцяють споживачеві достатній раціон, щоб усунути потребу в «реальній» їжі, роблячи акцент на підтримці функцій організму, а не на необхідність. Одна з ключових відмінностей таких продуктів полягає в якраз в брендингу.

Ще вчора продукція Slimfasts і Ensures продавалася, як добавки для зниження ваги. Тепер їх рідкі ланчі націлені на просунутого споживача, який втомився витрачати час і гроші на приготування їжі.

Бренди початку космічної ери, такі як Soylent, Huel і MANA, вступають в наше колективну свідомість, як більш чисте і розумне майбутнє, яке тепер здається доступним, як стакан їх точно спроектованого сніданку.

Фактично, компанії, що займаються виробництвом «їжі майбутнього», поділяють той же утопічний оптимізм щодо технологій, який був в проектах багатьох післявоєнних модерністів, включаючи Фуллера. Віра в те, що ми можемо зробити світ кращим, завдяки прагматичному і функціональному дизайну, дуже точно заявлена ​​в їх місії і показана за допомогою спрощення упаковки багатьох брендів, які виробляють «досконалу їжу».

Харчові технологічні компанії одночасно розробляють заміну рідкої їжі, тому скоро з’явиться якийсь збіг в брендингу. Здається цікавим, наскільки однаково естетично відноситься виробники до цього конкретного сегменту ринку. Кожна лінійка продуктів складається з мінімалістичних пластикових пакетів в супроводі тільки цифр або етикеток, обгорнутих навколо прозорих або білих пляшок без будь-яких прикрас і логотипів.

Використання принципів дизайну 20-го століття для маркування їжі майбутнього є цікаве рішення: одночасно створюється радикальний прорив, який супроводжується ідеями дизайну минулого.

Засновник Huel (Human + Fuel) Джуліан Херн стверджує, що виробникам потрібна сучасна проста ідентифікація, яка повинна бути ідеалом бренду. Занадто часто упаковка для харчових продуктів яскрава і насичена, тому замість того, щоб кричати голосніше, компанія дотримується абсолютно протилежного підходу – «чим менше, тим краще». Щоб розробити свою упаковку, Huel співпрацювала з дизайнером Саліхом Кукукагой, причому референси варіювалися в діапазоні від логотипів Epcot до елементів релігійної іконопису в Пізі або до образів латвійського бога врожаю Джуміса. Всі варіанти були скорочені до суворого швейцарського стилю і декількох конкретних брендів, таких як Rapha і Blue Bottle Coffee.

Чому так? На думку засновника компанії, ми як популяція розробили і приготували смачні продукти, до яких звикли і з задоволенням поглинаємо. Але нам необхідно знову повернутися до основ. Досконала їжа йде врозріз з сьогоднішньою точкою зору, основна мета її – харчування, а не смак. Тому спільне завдання виробників – позбутися від непотрібних добавок, смаків, упаковки і готування. Результат – мінімалістська естетика, яку ви бачите в багатьох брендах в цьому сегменті.

Ідеї ​​для створення упаковки Soylent команда дизайнерів, під керівництвом Ryder Ripps з OkFocus, почерпнула з робіт Хельмута Шміда, IV Bags і лейблів космічного устаткування NASA.

Джон Зелек, старший креативщик в Soylent, каже: «Ми подивилися на основні продукти харчування, такі як молоко і хліб, і уявили собі, як би це виглядало в майбутньому. Райдер і його команда в OkFocus дійсно чудові в тому, щоб з’єднати майбутні характеристики з дизайном, розробленим в Інтернеті з високими технологіями. Це добре видно на продукції бренду Soylent. Кожна нова порція харчового порошку має номер виробництва і журнал змін, точно як програмне забезпечення.

Джон Зелек говорить про сучасний естетичний дизайн бренду: “Я думаю, що цей чистий мінімалістичний стиль може бути захоплюючим”. Він підкреслює, що це точно спроектована їжа: “Ми нікого не намагаємося обдурити, думаючи, що ми виростили вміст пляшок і пакетів на землі». Коли запитали про візуальну схожість в багатьох брендах «досконалої їжі», Ріппс пояснює: «Імітація – це фарс правди. Як якби ви робили скріншоти зображення знову і знову, кожен новий знімок погіршує зображення, і так до невпізнання. Трендсеттери роблять це в багатьох галузях виробництва, закладаючи щось нове і значуще в свою машину, але після натискання кнопки «on», з кожним проходом річ ​​стає все більш викривленою. Поки нічого не приходить з повітря, велич приходить тільки від пристрасного ясного наміру, де є необхідність».