Навіщо потрібний корпоративний фільм?
Корпоративна культура – це внутрішній клімат у колективі. І важливий базовий елемент у розвитку компанії. Щоб донести до аудиторії сприятливий імідж підприємства, власникам та HR-менеджерам будуть корисні корпоративні фільми.
Зйомка корпоративного фільму – це:
- HR-інструмент для пошуку співробітників.
Яскравий та позитивний ролик про офісну атмосферу та команду переконає здобувачів довірити вам своє резюме; - презентація компанії на заходах (ярмарках, конференціях чи виставках).
Це спосіб розповісти про підприємство клієнтам та партнерам; - мотивація працівників та створення корпоративної культури.
Зйомка корпоративного фільму зі співробітниками – це один із методів заохочення працівників, об’єднання компанії; - навчання та внутрішня робота.
Замовити корпоративний ролик можна з метою підвищення кваліфікації працівників; - емоційний вплив на клієнта.
Ціна корпоративного фільму вища, ніж звичайного тексту про компанію. Але ролик впливає на клієнта емоційно та візуально; - підвищить лояльність до фірми.
Пряма реклама не діє на нас так, як раніше. Тому важливо просто і ясно розповідати про принципи, корпоративні цінності та людей, які працюють у компанії. Ефективним рішенням буде додати відеовідгуки партнерів.
Види фільмів про компанію:
- Іміджеві відеоролики чи фільми-візитки.
Можуть включати відеорепортаж із заходу, вставки з інтерв’ю співробітників чи керівництва. Відео такого формату можна публікувати для участі в конкурсах, тендерах або розмістити на офіційному сайті. Найчастіше ролик включає інформацію про вихід продукції, лінію нових товарів, досягнення та плани.
- Фільм-звіт.
Відеозвіти про проєкти або кліпи про корпоративні заходи частіше замовляються для архіву компанії. Приклад – фільм до дня народження компанії, як огляд здобутків за певний час. Або фотозвіт з корпоративу 😉
- Рекламний фільм про компанію.
Тут звертають увагу на правильному маркетинговому представленні фірми, нового продукту чи послуги. Головна мета – зацікавити клієнта та партнера. Якщо ви працюєте у висококонкурентному середовищі, варто замовити корпоративний ролик.
- Тематичні ролики.
Беручи участь у різних проєктах, організаціях та подіях, варто розповісти про них саме за допомогою корпоративного фільму. Така презентація допоможе зайняти місце в пам’яті аудиторії та надасть певного інтересу до теми відео.
Наприклад, корпоративний фільм про соціальні проекти компанії.
Відео стало цінним інструментом у формуванні позитивної репутації компанії, тому в Україні багато компаній почали активно замовляти такі фільми. Говорячи про вартість такого роду реклами, варто звернути увагу, що процес створення ролика входять:
- знайомство з фірмою: тут вивчаються головні досягнення та переваги компанії, вибираються сильні сторони, на які ставляться акценти, обговорюється формат та мета відео;
- написання сценарію: на цьому етапі виділяються всі основні сцени, кадри, вибираються дійові особи (співробітники, керівники чи партнери);
- відеопродакшн: сам процес зйомки матеріалів;
- робота з відео-кадрами, монтаж, обробка звуку.
Підсумки.
Замовлення корпоративного ролика:
- збільшить довіру до компанії;
- привабливо покаже історію підприємства;
- сформує гарний імідж;
- дозволить світові дізнатися про тонкощі функціонування організації;
- збільшить впізнаваність бренду;
- дозволить виділиться серед конкурентів.